معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش اردبیل:

دانش‌آموزان به پژوهش اهمیت دهند

اردبیل (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش اردبیل گفت دانش‌آموزان به پژوهش اهمیت دهند و پژوهش محوری درمدارس نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به پژوهش اهمیت دهند

طی آیینی با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش اردبیل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل همزمان با افتتاح مدرسه شهید کاظمی، زنگ پژوهش و فن آوری نیز در این واحد آموزشی جدیدالاحداث نواخته شد.

در این مراسم ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و پژوهش گفت: پژوهش زیربنایی‌ترین و مهمترین عامل در کاربردی کردن فعالیت ها با راهکار علمی است.

وی با بیان اینکه، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی محدودیتی ندارند، ادامه داد: کار مطالعه، تحقیق و پژوهش نامحدود است و باید در سطوح مختلف و همه زمینه ها از جمله مباحث آموزشی، تربیتی و تولید و مسائل فرهنگی و معنوی بیشتر شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر تلاش و ورود دانش آموزان به عرصه پژوهش، افزود: دانش آموزان به پژوهش اهمیت دهند و با تقویت فرهنگ پژوهش در مدارس، پژوهش محوری از مدارس آغاز و نهادینه شود.

رستمی بیان کرد: اگر قرار است کارهای زیربنایی و اساسی انجام دهیم باید دانش‌بنیان و براساس علم دانش باشد و هر کاری غیر از این باشد به ثمر و نتیجه نمی‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار