‌‌معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌و‌پرورش در نشست با همکاران اداره کل قرآن، عترت و نماز؛

پایه اصلی برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی «نماز» است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، با همکاران اداره کل قرآن، عترت و نماز به گفت‌وگو نشست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پایه اصلی برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی «نماز» است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده در جلسه با همکاران اداره کل قرآن، عترت و نماز ضمن تبریک آغاز هفته قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: برنامه‌های این اداره کل به‌خوبی در حال انجام است به‌ویژه اجرای طرح اتقان که به صورت مستمر در حال پیگیری است.

وی افزود: پایه اصلی برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی، نماز است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است‌.

باقرزاده با بیان این‌که نحوه اجرای مسابقات نیز از سوی این اداره کل به‌خوبی در حال اجراست تاکید کرد مرحله مدرسه‌ای برگزاری ‌چنین مسابقاتی نیز باید فعال شود.

جاسم حسین‌زاده معاون عترت این اداره کل نیز بیان کرد: مسابقات آموزشگاهی قرآن کریم از هفته گذشته آغاز شده و محافل انس با قرآن نیز در استان‌ها در حال برگزاری است.

وی افزود: برای اولین بار نخبگان قرآن آمادگی دارند در تمام جلسات قرآنی استان‌ها به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز نقش آفرینی کنند.

به گفته حسین‌زاده داوری مرحله مقدماتی مسابقات حفظ قرآن آغاز شده است و ۲۱ پسر و دختر هفته آینده به میزبانی شهرستان‌های استان تهران، مرحله انتخابی بین‌المللی را می‌گذرانند.

‌در این جلسه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش از همکاران این اداره کل با اهدای شاخه گل قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار