مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضا‌ی پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

ایران قوی شده است که جهانیان به دنبال تحریم و دشمنی با آن هستند

‌شهرکرد (پانا) - مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضا‌ی پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قدرت کشور و رسیدن کشور به قله‌های افتخار هراس دارند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران قوی شده است که جهانیان به دنبال تحریم و دشمنی با آن هستند

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی امروز در آیین اختتامیه مرحله دختران جشنواره دانایی و توانایی دانش‌آموزان سراسر کشور، ضمن گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و معلم، بیان داشت: از بین ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و از بین ۱۱۲ هزار مدرسه و ۶۰۰ هزار کلاس درس، ۱۵۰ دانش‌آموز دختر اکنون در جشنواره دانایی و توانایی دانش‌آموزان حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین دشمن انسان، خود نفس انسان است که به انسان مدام می‌گوید تو نمی‌توانی، گفت: دشمنان ایران برای همین علیه ایران می‌گویند شما نمی‌توانید، دشمن مدام در حال کوچک کردن ما هستند.

پورثانی با اشاره به گفته شهید طهرانی‌مقدم که گفت ضعیف‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که به اندازه امکانات‌شان کار می‌کنند، عنوان کرد: ایشان کاری کرد که ایران به ابرقدرت تبدیل شده است. ایران را تحریم‌ می‌کنند چون توانمند شده است، چون قوی شده است.

مدیرکل فرهنگی هنری و اردوها و فضا‌ی پرورشی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد: منشاء این قدرت، علم است، در حدیث می‌خوانیم که العلم سلطان، به معنی این که علم قدرت‌آور و سلطنت‌آور است. اکنون علم کاری کرده است که توانسته‌ایم روی پای خود ایستادیم.

پورثانی با اشاره به اینکه هر کس قدر خود را دانست پیشرفت می‌کند، افزود: امام علی می‌فرمایند قدر و ارزش هر انسانی به اندازه همت بالای اوست. همت بالاست که افرادی همچون امام خمینی (ره) و شهید طهرانی مقدم و شهید سلیمانی با همت بالا، جهان را تکان دادند. اگر قدر خودمان را دانستیم و خودمان را باور کردیم، می‌توانیم دنیا را تکان دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار