هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

نمایندگان فوتبال ایران در اندیشه انتقام و صعود

حمید درخشان: چالشِ جدی پرسپولیس فقر مهاجم است؛ سپاهان شانس زیادی برای صعود دارد/ نورمحمدی: پرسپولیس قدرت شکست الدحیل را دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت از شروع رقابت‌های لیگ برتر نگرانی و دغدغه ما این بود که پرسپولیس، باید خط حمله خود را تقویت کند، خط حمله،  چالش اصلی باشگاه پرسپولیس است و کادر فنی نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده است. 

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان فوتبال ایران در اندیشه انتقام و صعود

هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از دوشنبه ۱۳ آذر آغاز می‌شود. پرسپولیس ایران، سه شنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است. پرسپولیس در شرایطی به مصاف تیم قطری می‌رود که با شکست این تیم صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مسجل خواهد کرد.

الدحیل هم در ورزشگاه آزادی با شانس شکست پرسپولیسی‌ها، می‌توانند به صعود امیدوار باشد. پرسپولیس، از امتیاز حضور هواداران در این دیدار برخوردار است و ورزشگاه آزادی یکپارچه قرمز پوش خواهد شد.

در دیگر بازی این گروه، النصر با فاصله ۵ امتیازی نسبت به پرسپولیس، می‌خواهد در گروه E با شکست استقلال تاجیکستان صعودش را به عنوان تیم اول این گروه مسجل‌تر کند. استقلال تاجیکستان، بدون هیچ شانسی تنها در مقابل النصر، با اندیشه دفاع از اعتبار فوتبال این کشور به میدان می‌رود، تا در مقابل کهکشانی‌های آسیا زنگ تفریح نباشد.

دیدار پرسپولیس _ النصر سه‌شنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

سپاهان، هم در گروه C این مسابقات، با پیروزی سه بر صفری که در مصاف آلمایق داشت، مسیر صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هموار کرده است. سپاهان روز دوشنبه ۱۳ آذر در شرایطی میهمان الاتحاد عربستان است که خاطره تلخی از حضور مقابل این تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد.

بازی الاتحاد _ سپاهان، نبرد برای صدرنشینی است و سپاهان برای انتقام مقابل الاتحاد صف آرایی می‌کند، الاتحادی که با ۱۲ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و با شکست نماینده ایران می‌خواهد، مسیر صعود خود به مرحله حذفی این پیکارها را هموار کند.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ بر صفر به نفع الاتحاد اعلام شد. تیم عربستانی، دو امتیاز فاصله با سپاهان را مدیون کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

سپاهان در این گروه، با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تیم‌های نیروی هوایی عراق و آلمایق طلای، پوشان دیار زاینده رود را تعقیب می‌کنند.

دیدار الاتحاد_ سپاهان، ۱۳ آذر ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

تیم نساجی مازندران، سومین نماینده ایران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، با قبول سه شکست، از ۵ بازی در جایگاه سوم این گروه با ۶ امتیاز قرار دارد.

نساجی، برای صعود اعتماد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، چشم به شکست تیم نوبهار نمنگان دوخته است، نساجی ۲ دیدار مقابل نوبهار نمنگان را با شکست به پایان رساند.

نساجی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، مهمان الهلال عربستان است که با ۱۳ امتیاز به عنوان صدر نشین این گروه، یکی از گزینه‌های اصلی قهرمان لیگ قهرمانان آسیاست.

نساجی، عملاً شانس کم رنگی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارد زیرا نوبهار نمنگان، یک بازی تمرینی مقابل مومیای سیتی هند خواهد داشت.

دیدار الهلال عربستان _ نساجی مازندران، ۱۳ آذر ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

پرسپولیس، محکوم به برد الدوحیل در ورزشگاه آزادی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چالش اصلی پرسپولیس را فقر مهاجم برشمرد و بر عملکرد پر از فراز و نشیب مهاجمین فعلی پرسپولیس تأکید کرد.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار پرسپولیس _ الدحیل، اظهار کرد: پرسپولیس، محکوم به برد الدوحیل در ورزشگاه آزادی است و باید از امتیاز حضور هواداران در این دیدار نهایت استفاده را ببرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس نباید نگاه به این موضوع داشته باشد که با چه تیمی قرار است در مرحله حذفی بازی کند و تنها باید به برد الدوحیل متمرکز شود.

درخشان در نگاهی هم به عملکرد تیم سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: سپاهان هم تا الآن عمل کرده خوبی در این پیکارها داشته است و شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارد و بازی سختی مقابل الاتحاد پیش رو دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در کنار تمرکز بر روی شکست دادن الدحیل، کادر فنی باید عملکرد رقبای پرسپولیس را در مرحله حذفی مورد ارزیابی قرار دهد.

درخشان در تشریح نقاط ضعف و قوت پرسپولیس، اضافه کرد: از شروع رقابت‌های لیگ برتر نگرانی و دغدغه ما این بود که پرسپولیس باید خط حمله خود را تقویت کند، خط حمله، چالش اصلی باشگاه پرسپولیس است و کادر فنی نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس با گذشت پنج هفته از لیگ قهرمانان آسیا و چندین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم، هنوز با چالش فقر مهاجم روبروست و عملکرد مهاجمین فعلی پرسپولیس پر از فراز و نشیب بوده است.

درخشان اظهار داشت: امیدواریم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل بتواند با کسب پیروزی دل هواداران این سرمایه‌های اصلی باشگاه و فوتبال کشور را شاد کنند و شاهد صعود این تیم به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان آسیا را در سنگر دارد

علیرضا نورمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار پرسپولیس _ الدحیل قطر، اظهار کرد: بازی پرسپولیس _ الدحیل، جدال برای صعود است و همانند سرخ پوشان پایتخت که اگر با پیروزی نماینده قطر می‌توانند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، الدحیل می‌تواند با شکست پرسپولیس، شانس خود را برای حضور در جمع تیم‌های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان آسیا را در سنگر دارد، بازیکنان خط دفاعی این تیم در رقابت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، خط هافبک عملکرد خوبی داشتند، ولی پرسپولیس ضعف گلزنی دارد.

نورمحمدی تأکید کرد: مهاجمین پرسپولیس تلاش خود را می‌کنند ولی این تلاش کافی نیست و باید خط حمله پرسپولیس تقویت شود، کادر فنی باید دنبال تقویت نوک پیکان پرسپولیس باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه یحیی گل محمدی، نقشی مهم در پیروزی‌های پرسپولیس دارد، تصریح کرد: آسیب دیدگی برخی از ستاره‌های این تیم مانند وحید امیری، هم در تصمیم گیری‌های سرمربی تأثیرگذار بوده است.

نور محمدی با بیان اینکه شکست الدحیل، ویزای صعود پرسپولیس به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، اظهار کرد: پرسپولیس، قدرت شکست الدحیل را در ورزشگاه آزادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار