اعزام 400 دانش اموز زیارت اولی از استان اصفهان به شهر مقدس قم

اصفهان (پانا) -  مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت اردوی زیارت اولی‌ها به قم با هدف زیارت بارگاه نورانی و آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 400 دانش اموز زیارت  اولی از استان اصفهان به شهر مقدس قم

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به اعزام بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان زائر اولی حضرت معصومه (س) به قم اظهار کرد: این افراد به مدت دو روز و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان اصفهان به این سفر زیارتی و فرهنگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اردوی به معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) پرداخته می شود، اضافه کرد: زیارت اماکن مقدس، بازدید از موزه و برپایی نشست‌های معرفت از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی بوده است.

رحمتی بیان کرد: برنامه‌های اردویی زیارتی مانند زیارت اولی‌ها یکی از مصادیق تحقق ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان این که در این روزگاری که دشمنان قسم خورده این ملت و انقلاب، میلیاردها دلار در رسانه‌های معاند هزینه صرف می‌کنند تا هویت ملی و مذهبی جوان ایرانی را تحت تاثیر قرار دهند، اظهار کرد: ما با صرف هزینه‌ای اندک اما با برکت می‌توانیم تحول معنوی دانش آموز آینده را رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار