معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آموزش مهارت‌های ورزشی به دانش‌آموزان ابتدایی از اول دی ماه

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت از اول دی ماه دانش‌آموزان برای گذر از دوره ابتدایی باید در یک رشته ورزشی دو و میدانی‌، شنا و تنیس روی میز مهارت داشته باشند تا به دوره متوسطه اول راه پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های ورزشی به دانش‌آموزان ابتدایی از اول دی ماه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اولین زمین روباز ورزشی استان خراسان رضوی در قالب طرح شهید سلیمانی افتتاح شد.

صادق ستاری‌فرد در حاشیه افتتاح زمین ورزشی نشاط گفت: تاکید بر ساحت زیستی و تربیت‌بدنی کنجر به احداث بیش از ۲۱۰۰ فضای ورزشی شده است که در استان خراسان رضوی بیش از ۱۳۰ فضای ورزشی ایجاد شده و استان خراسان رضوی در این موضوع پیشتاز بوده است.

وی پیرامون برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی چند مهارتی اظهار کرد: بر مبنای تامین نیروی انسانی برای جذب مربی تربیت‌بدنی و سلامت در کل کشور بر اساس نیاز هر استان و ناحیه بر حسب کیفیت بخشی آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.

ستاری فرد در مورد توسعه طرح شهید طوقانی عنوان کرد: دوسال پیش این طرح در زورخانه مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی با حضور مادر شهید طوقانی آغاز شد که باعث برکت بود و هم اکنون در سراسر کشور ۴۰۰۰ دانش‌آموز مرشدخوانی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: از این طرح قرار است در زنگ صبحگاه اجرا شود و صبحگاه را با یاد و نام امام علی (ع)‌ شروع کنیم.

ستاری فرد گفت: براساس گفت‌وگویی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم از اول دی ماه دانش‌آموزان برای گذر از دوره ابتدایی باید در یک رشته ورزشی دو و میدانی‌، شنا و تنیس روی میز مهارت داشته باشند تا به دوره متوسطه اول راه پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار