در نامه‌ای به دبیرکل آسه‌آن؛

تاکید امیرعبداللهیان بر بی‌کیفر نماندن رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - ‌ وزیر امور خارجه در نامه‌ای به دبیرکل آسه‌آن در ارتباط با تحولات فلسطین، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در بی‌کیفر نماندن رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید امیرعبداللهیان بر بی‌کیفر نماندن رژیم صهیونیستی

‌وزیر امور خارجه طی نامه‌ای به فلیکس پلاسنسیا دبیرکل اتحادیه آلبا (اتحاد بولیواری برای ملل آمریکای ما)، از این سازمان منطقه‌ای برای اتخاذ مواضع شفاف در زمینه توقف کشتار در غزه و ضرورت احترام به قوانین بین‌المللی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی قدردانی کرد.

‌حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب در این نامه همچنین با اشاره به بی‌عملی برخی نهادهای بین‌المللی و بی‌کیفرمانی رژیم اشغالگر که زمینه‌ساز تداوم جنایات این رژیم طی هفته‌های گذشته شده است، از دبیرکل اتحادیه آلبا خواست اقدامات مؤثرتری در راستای توقف جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی و کاهش رنج‌های مردمان بی‌پناه فلسطینی اتخاذ شود.

‌وزیر امور خارجه همچنین در نامه‌ای به دبیرکل آسه‌آن در ارتباط با تحولات فلسطین، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در بی‌کیفر نماندن رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

‌حسین امیرعبداللهیان‌ در نامه به کائو کیم هورن دبیرکل اتحادیه ملت‌های جنوب شرق آسیا (آسه‌آن) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته از جمله در به شهادت رساندن بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، تخریب زیرساخت‌های حیاتی و اماکن عمومی، استفاده از تسلیحات ممنوعه‌ و تهدید به کاربرد سلاح هسته‌ای علیه مردم غزه، بر مسؤولیت نهادهای بین‌المللی در بی‌کیفر نماندن رژیم اشغالگر تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار