فرماندار شهرستان بهارستان:

موثرترین عامل نابودی حیله‌های دشمن، شرکت آحاد مردم در انتخابات است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهارستان، موثرترین عامل نابودی حیله‌های دشمن را شرکت آحاد مردم در انتخابات دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
موثرترین عامل نابودی حیله‌های دشمن، شرکت آحاد مردم در انتخابات است

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهارستان با حضور سید حبیب موسوی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران، عبداله نوحی فرماندار بهارستان و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، ضمن تبریک هفته بسیج به دریادلان بسیجی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: دنیای غرب با ابزار حقوق بشر، دولت‌های مستقل را تحت فشار قرار می‌داد، اما در جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، این ادعاها رنگ باخت و همه به پوشالی و تهی بودن آن پی بردند.

فرماندار شهرستان بهارستان ضمن اشاره به استقامت و مقاومت مردم غزه، اذعان کرد: سران کشورهای غربی جنایات رژیم صهیونیستی را توجیه می‌کنند، در حالی که حمایت مردم دنیا از مقاومت و ایستادگی مردم غزه امیدآفرینی را نوید می‌دهد.

نوحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غیر قابل ترمیم بودن شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با تشدید جنایات خود به دنبال ترمیم وجهه خود است اما این امر قطعاً تحقق پیدا نخواهد کرد و شامل آن تفکرات باطلی است که در سر پرورانده و به آن‌ها دلخوش کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شرح داد: توپخانه دشمن به سمت ایران اسلامی و کاهش مشارکت مردم با ایجاد ناامیدی، در انتخابات نشانه رفته است که باید با خدمت بی‌منت، کار شبانه روزی و جهادی در بین مردم، امیدآفرینی کنیم تا با حضور پرشور مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمن به شکست بیانجامد.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان، به تشریح و تبیین سند تحول روستایی پرداخت و خاطرنشان کرد: راهبرد وزارت کشور در حکمرانی روستایی بر ارتقاء مدیریت قانونمند روستا، توسعه اقتصادی، اجتماعی و عمرانی روستاها، امنیت غذایی، پایداری فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روستاها، حمایت از کسب‌وکارهای روستایی، هم اندیشی و اقدام مشترک و هماهنگ همه دستگاه های مسئول در روستا مبتنی است.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار