مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: 

ترویج زبان‌آموزی باعث افزایش سرانه یادگیری در کشور می‌شود

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در بازدید از مراکز آموزش زبان انگلیسی این ناحیه به منظور ارزیابی آموزش‌ها، زبان‌آموزی و ترویج آن را علل افزایش سرانه یادگیری و آموزش در کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ترویج زبان‌آموزی باعث افزایش سرانه یادگیری در کشور می‌شود

بازدید از روند تعلیم مراکز آموزش زبان انگلیسی ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی مدیر، فروغ شعبانی معاون آموزش متوسطه و مهدی جباری کارشناس مسئول ارزیابی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سطح منطقه صورت گرفت.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در راستای این ارزیابی عنوان کرد: چندی پیش شاهد اهمیت بی‌سابقه‌ اقشار مختلف به زبان‌آموزی بوده‌ایم از‌این رو اقدام به ترویج فرهنگ زبان‌آموزی در سطح مناطق از ملزومات جامعه درنظر گرفته شد که نقش بسزایی نیز در زندگی دارد، بنابراین حاصل اقدام به ترویج زبان‌آموزی افزایش سرانه آموزش و یادگیری بوده است؛ ترویج زبان‌های مختلف در جامعه امری ضروری است، به طوری‌که دانش‌آموزان از پایه هفتم بایستی شروع به یادگیری زبان‌های خارجه کنند و موضوع یادگیری در هرزمینه‌ای در جامعه حائز اهمیت است، اما با این وجود هیچ‌گاه زبان‌های خارجه نباید جایگزین زبان پارسی شوند.

این بازدید با هدف ارزیابی فیزیکی آموزش‌ها، مدرسین و همچنین مراکز به همراه بوده که روند پیش‌روی آموزش را مورد ارزیابی قرار داده و از هرجهت سنجش صورت گرفته‌است بطوری که نقاط ضعف شناسایی و رفع شده تا آموزش به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و تمام ظرفیت‌های آموزشگاه‌ها به کار گرفته شوند.

اصلانی از مناسب‌بودن دوره‌های آموزشی صورت گرفته خبر داد که باعث حضور بسیاری از زبان‌آموزان در هر رده سنی در کلاس‌ها شده است.

وی همچنین با اشاره به لحاظ کردن خواسته دانش‌آموزان در آموزش‌ها عنوان کرد: کلاس‌ها و برنامه‌های مدنظر به طور متوالی پیش رفته‌اند، بنابراین مشکلی در آموزش وجود ندارد؛ در این بازدید نوع برنامه‌هایی که دانش‌آموزان و زبان‌آموزان خواستار آن هستند نیز مورد بررسی قرار گرفته و در روند تعلیم لحاظ شده‌اند تا تمامی موارد آموزشی مورد معقولیت افراد قرار بگیرند.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار