کارشناس مسئول متوسطه فنی حرفه‌ای و کاردانش ناحیه یک بهارستان تاکید کرد:

حمایت از هنر و هنرجویان امری ضروری است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول متوسطه فنی حرفه‌ای و‌ کاردانش، در جسله تخصصی مدیران هنرستان‌های فنی و‌حرفه‌ای و‌ کاردانش، هدایت و تشویق هنر و هنر‌جویان را امری مهم دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از هنر و هنرجویان امری ضروری است

فاطمه احمدوند کارشناس مسئول متوسطه فنی حرفه‌ای و کاردانش ناحیه یک بهارستان در راستای اشاره به نیازمندی‌های جامعه اظهار کرد: جامعه نیازمند هنر و هنرمند است و مسئولین وظیفه‌مند هستند تا هنر‌جویان را هدایت و تشویق کنند تا به بازار کار راه بایند و از استعداد و هنر خود رونمایی کنند.

احمدوند همچنین عنوان کرد: هدف از برگزاری جلسه تخصصی مدیران هنرستان فنی حرفه‌ای و‌ کاردانش چنین بوده که هنر‌جویان و هنرآموزان را مورد هدایت و تشویق قراره داده و به بازار کارهایی از جمله نمایشگاهی و جهادی سوق دهیم؛ همچنین به مسابقات پژوهشی و کارگاهی در سطح استانی و کشور نیز هدایت کنیم تا از استعداد‌هایشان رونمایی کنند و مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند.

کارشناس مسئول متوسطه فنی حرفه‌ای و کاردانش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به کیفیت‌بخشی کارگاه‌ها اذعان کرد: هدف از طرح تبادل اطلاعات هنرجویان و کادر در راستای اجرای طرح‌های آموزشی و کیفیت بخشی، رشد و ارتقا به کیفیت کارگاه‌های مهارتی هنرآموزان و هنر جویان بوده که از جمله دروس تخصصی و مهارتی هنرستان‌ها است.

احمدوند ضمن اشاره به مراحل اجرایی این طرح ذکر کرد: اجرای طرح، بهبود تجهیزات کارگاهی، دانش‌افزایی هنرآموزان با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت مدرسه‌ای و منطقه‌ای، تشویق و ترغیب هنرجویان جهت انجام فعالیت‌ها، بازدید اردویی از هنرستان‌های برتر استانی و مواردی همچون می‌تواند در راستای تقویت این طرح باشند.

وی در پایان سخنان خود در پی اشاره به جامعه هنری تشریح کرد: هنر‌جویان و هنرآموزان تشکیل دهنده بخش هنری جامعه هستند و مسئولین وظیفه‌مند هستند تا آنها را پروش و رشد دهند و همچنین باعث افزایش کیفت هنری و استعداد آنها شوند تا استعدادشان پروش یابد و مورد حمایت قرار بگیرد و به اوج شکوفایی برسد.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار