دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراردبیل:

برنامه‌های مبارزه با اعتیاد در مدارس جزو ماندگارترین اقدامات فرهنگی است

اردبیل(پانا) - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراردبیل گفت برنامه‌های مبارزه با اعتیاد در مدارس جزو ماندگارترین و اثربخش‌ترین اقدامات فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های مبارزه با اعتیاد در مدارس جزو ماندگارترین اقدامات فرهنگی است

اکبر منتظرعلیه، مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در نشست تخصصی مربیان کانون های یاریگر زندگی مدارس نواحی یک و دو اردبیل ضمن تشکر از فعالیت های آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه های مبارزه با اعتیاد در مدارس جزو ماندگارترین و اثربخش ترین اقدامات فرهنگی است. استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و معلمان در توسعه اقدامات پیشگیرانه، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی از اولویت های کاری کمیته فرهنگی پیشگیری استان است.

وی گفت: اختلال مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها یکی از تهدیدهای جدی برای آینده هر کشوری است، از این رو ما در پی ایجاد ساز و کارهایی هستیم تا از طریق برنامه‌ریزی و اقدامات هماهنگ و منسجم نسبت به مهار این تهدید، گام مهمی با همکاری اداره آموزش و پرورش برداریم.

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و روایتگری خدمات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر و ضرورت استفاده از فرصت‌های آموزشی و تربیتی برای توسعه روحیه نشاط، امید، خردورزی و ارتقای مهارت‌های زندگی و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان، اجرای برنامه یاریگران زندگی را در تحقق این امر مهم و همچنین بخشی از اهداف پیش بینی شده در برنامه فراگیر مدارس، نقش آفرین دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار