فرماندار اشتهارد به مناسبت روز پرستار گفت:

پرستاری آموختن طبابت جسم و روح است

کرج (پانا)- به مناسبت میلاد حضرت زینب مصادف با روز پرستار فرماندار شهرستان اشتهارد در پیام تبریک خود گفت پرستاری آموختن طبابت جسم و روح است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پرستاری آموختن طبابت جسم  و روح است

ابراهیم کردلو، فرماندار اشتهارد در متن تبریک خود عنوان کرد: روز میلاد زینب کبری (س)، یگانه پرستار عاطفه‌ ها را به همه عزیزانی که در حرفه شریف و انسانی پرستاری به جان و سلامت همنوعان خود خدمت میکنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: پرستاری آمیختن طبابت جسم و روح است روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی؛ برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

کردلو اضافه کرد: پرستار تنها مراقبت علایم حیاتی بیمار و یا نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه، دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است. پرستار حافظ جان و تقویت کنند قوای روحی بیمار است.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد اینجانب وظیفه میدانم خجسته میلاد با سعادت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران خصوصا پرستاران گرانقدری که در مراکز درمانی این شهرستان خدمت می‌کنند؛ تبریک عرض ‌نموده, برای همه این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دانش آموزخبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار