معاون پرورشی دبیرستان مهدیه کرج عنوان کرد:

بارزترین الگو های شخصیتی در زمینه مسئولیت‌پذیری، پرستاران هستند

کرج (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان مهدیه ناحیه سه کرج در مراسم تقدیر از پرستاران گفت بارزترین الگوهای شخصیتی در زمینه مسئولیت‌پذیری پرستاران هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بارزترین الگو های شخصیتی در زمینه مسئولیت‌پذیری، پرستاران هستند

دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی دبیرستان مهدیه ناحیه سه کرج به همراه مدیر دبیرستان، معاون پرورشی و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان با حضور در خانه بهداشت امام صادق (ع)، روز پرستار را به پرستاران این مرکز تبریک گفته و از زحمات‌ بی دریغشان تشکر کردند.

فرشته معظمی، معاون پرورشی دبیرستان مهدیه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و با اشاره به فداکاری های کادر درمان در پاندمی کرونا پرستاران را به فرشتگانی سفید پوش تشبیه کرده و خاطرنشان کرد: یکی از بهترین و بارزترین الگو های شخصیتی در زمینه مسولیت پذیری پرستاران هستند

در ادامه معظمی بابیان فضائل حضرت زینب (س) از دانش آموزان خواست که همواره پرستاران سخت کوش و خدوم کشورمان ایران را در تمام مراحل زندگی سرلوحه خویش قرار دهند تا بتوانند بر سختی ها و مشکلات زندگی چیره شده و از امتحانات الهی به سادگی عبور کنند.

وی در پایان گفت: همه ما همواره خود را قدردان و مدیون مدافعان سلامت می دانیم. سپس با اهدای هدایایی از زحمات پرستاران قدردانی شد.

دانش آموز خبرنگار: غزل کشاورز نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار