فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:

هویت بخشی به اقشار مختلف از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

شیراز (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در نشستی که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شده بود، هویت بخشی به اقشار مختلف اجتماع را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود به طور مثال در انقلاب اسلامی روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و ... معرفی شده است و در واقع با این کار الگوهای کاملی را به هر قشر معرفی کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هویت بخشی به اقشار مختلف از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار مسلم محمدی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: بعد از پیروزی بزرگ عملیات طوفان الاقصی و شکست مفتضحانه‌ای که با آن مواجه شد، اسرائیل روحیه خود را کامل باخت و با این اقدام در اتفاقی نادر همه قدرت‌های جهان وارد اسرائیل شدند تا به سران این رژیم روحیه دهند و این همان برد فلسطین و باختی بزرگ برای اسرائیل بود.

وی ادامه داد: بمب‌های آمریکایی موجود در غزه نیز موجب رسوایی اسرائیل شد و بزرگترین پیروزی و اتفاق برای فلسطین حاصل شد.

محمدی اضافه کرد: گرچه کودکان فلسطینی در حال شهادت هستند اما جبهه مقاومت و سنگر مقاومت به کشورهای مختلف صادر شده است و مردم در گوشه گوشه جهان در حال دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستند و امیدواریم خداوند نابودی اسرائیل را زودتر برساند و ما شاهد پیروزی فلسطین باشیم.

وی در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، گفت: بسیج مردمی است و مفهوم مردمی بودن بسیج این است که از دل مردم برخاسته که مردم با بسیج همراه و هماهنگ هستند.

وی از برگزاری دومین کنگره شهدای استان فارس در سال جاری خبر داد و افزود: 600 برنامه فرهنگی در هفته بسیج با در نظر گرفتن توصیه‌های امیرالمومنین (ع) در وصیتنامه ایشان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایشان در انتهای وصیت نامه خود می‌گویند از خداوند در مورد یتیمان بترسید و در رابطه با همسایگان و قران سفارش می‌کنند، شما را سفارش می‌کنم به جهاد با نفس‌هایتان، اموالتان و فرزندانتان که در همین راستا رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی را در این هفته برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این رزمایش شاهد افتتاح ۵ باب منزل محرومین ۳۰ باب منزل ، افتتاح ۵ کارخانه تولیدی، خواهیم بود.

وی ادامه داد: در طول امسال به برکت حضور بسیجیان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی نزدیک به ۸۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان،۱۰۰ سری سیسمونی، آزادسازی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد، ۶۵ سری جهیزیه، به نیازمندان اهدا شده است.

وی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، افتتاح دارالقرآن سپاه ثارالله، و برگزاری اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات قران بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواند.

محمدی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری جشن بسیجیان زینبی، اجرای برنامه خداقوت بسیجی، تجلیل از رزمندگان،غبارروبی گلزار شهدا، افتتاحیه برنامه های ورزشی، سروقامتان بسیج و برگزاری مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار