مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

بسیج یکی از بازوان مهم و اصلی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

شهرری یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بسیج را یکی از بازوان مهم و اصلی در نظان جمهوری اسلامی ایران دانست و بر میزان ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت بسیج یعنی مردم؛ مردمی که با هر شغل و حرفه‌ای، افتخار بسیجی بودن را دارند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیج یکی از بازوان مهم و اصلی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در جلسه هماهنگی شورای کانون بسیج فرهنگیان ری‌ یک، بیان کرد: ارتباط تنگاتنگ بین سپاه پاسداران و آموزش و پرورش باعث شده تا همواره در ناحیه یک شهرری آمار بسیار امیدوار کننده‌ای را از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهد باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: بسیج یکی از بازوان مهم و اصلی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرگاه شرایط سخت بوده و در پی آن کاستی‌هایی پیش‌آمده؛ بسیج در آن صحنه حضور یافته و برای حل آن مشکل کمک کرده، از حضور بسیج می‌توان در برهه‌های تاریخی و بحرانی مانند سیل، زلزله و کرونا به‌عنوان یک نیروی مخلص و تابع ولی امر مسلمین اشاره کرد.

سعیدی یکتا ادامه داد: بنده نیز به خود افتخار می‌کنم که از سال ۱۳۸۰ توفیق بسیجی بودن را دارم؛ چرا که بسیجی بودن یک فرهنگ و یک افتخار محسوب می‌شود و نبود این فرهنگ ما را در برهه‌های سخت به مشکل می‌اندازد مانند ۸ سال جنگ تحمیلی، همچنین بسیج یعنی مردم؛ مردمی که با هر شغل و هر حرفه‌ای، افتخار بسیجی بودن را دارند؛ معلمی که در کنار درس دادن و دکتری که در کنار طبابت و مسئولی که در حین انجام مسئولیت و کاسبی که در کنار کسب، عضو بسیج هست.

وی اذعان کرد: کلمه بسیج را می‌توان به یک امت واحده تشبیه کرد، امتی که امام در روز ۵ آذر فرمان صدورش را داد؛ امتی که با یک هدف مشترک یعنی میل به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و همواره در حال انجام وظایف خود بوده و هست و خواهد بود.

این‌ مقام مسئول در پایان تأکید کرد: معلمان و دانش‌آموزان سعی کنند در دو تشکل بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی عضو شوند، همچنین عضویت آنان با فعالیت مستمر همراه باشد تا بتوانند از طریق بسیجی بودن، خود را در جهت آرمان‌های کشورمان رشد دهند و مدرسه و جامعه و کشور عزیزمان ایران را توسعه دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار