بزرگداشت هفته مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان حضرت خدیجه (س)قم

قم (پانا) - همایش هفته مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان حضرت خدیجه (س) روستای قزل آباد شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان حضرت خدیجه (س)قم

همایش هفته آسیب های اجتماعی در نماز خانه دبیرستان حضرت خدیجه (س) روستای قزل آباد شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

ابتدای همایش با اجرای گروه تواشیح خوانی دبیرستان با قرائت سوره «شمس» آغاز شد و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «فاطمی بصیر» امام جمعه جعفرآباد در رابطه با آسیب های اجتماعی از جمله آسیب های اعتیاد به مواد مخدر و فضای مجازی ادامه یافت.

همچنین از سخنرانی حجت الاسلام «فاطمی بصیر» سوالاتی طرح و از دانش‌آموزان پرسیده شد و به پاسخ دهنده سوال جایزه تقدیم شد.

در ادامه «بهمن آزاد» رئیس آموزش و پرورش شهرستان گفت: «مشاوران حتما با دانش آموزان دوستانه صحبت کرده و اگر دارای مشکل یا آسیبی هستند به آنها کمک کنند و از دانش آموزان نیز درخواست می کنم با مشاوران مدرسه خود مشکلاتشان را در میان بگذارند تا از وارد شدن آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.»

همچنین «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار جعفرآباد از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بروز این آسیب های اجتماعی نیز با دانش آموزان صبحت کرد.

ادامه همایش با گروه سرود دوازدهم انسانی دبیرستان همراه بود.

در پایان مسئولان حاضر در همایش از نمایشگاه آسیب های اجتماعی دبیرستان بازدید و دانش آموزانی که در سال گذشته رتبه منطقه ای را در روزنامه دیواری و ماکت آسیب های اجتماعی کسب کرده بودند، لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

همچنین در این مراسم، «سعید دهقان» رئیس سازمان دانش آموزی جعفرآباد، «احمد لطیف» معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و «امیر حسین شیخ» معاون تربیت بدنی و سلامت جعفرآباد نیز حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار:نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار