اکران رایگان انیمیشن لوپتو در شبکه شاد

تهران (پانا) - انیمیشن لوپتو که یکی از آثار موفق و پرمخاطب سینمای ایران است، به صورت رایگان و اختصاصی در پلتفرم شاد اکران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اکران رایگان انیمیشن لوپتو در شبکه شاد

انیمیشن لوپتو به کارگردانی عباس عسکری که سال گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شده بود، برای اولین بار به صورت رایگان و اختصاصی در پلتفرم شاد قابل تماشا خواهد بود. اپلیکیشن شاد با بیش از 9 میلیون کاربر فعال روزانه این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند بدون پرداخت هزینه اشتراک، با ترافیک تمام بها انیمیشن را تماشا کنند.

شبکه شاد به عنوان زیست بوم اختصاصی کودک و نوجوان و در راستای فراهم کردن محتوای سالم و جذاب ایرانی برای کاربران خود، اقدام به اکران اختصاصی انیمیشن لوپتو کرده است.

شبکه شاد با ارائه محتوای متنوع در زمینه‌های آموزشی، دینی، فرهنگی، هنری، مهارت‌آموزی و سرگرمی سعی دارد تا نیازهای آموزشی، پرورشی و سرگرمی کاربران خود را برآورده کند. این پلتفرم همچنین با حمایت از آثار ایرانی و ارائه آنها به صورت رایگان و اختصاصی، به دنبال احترام به ارزش‌های ملی و محلی و ترویج فرهنگ اسلامی-ایرانی است.

برای مشاهده انیمیشن لوپتو، کافی است که کاربران به اپلیکیشن یا وبسایت شاد به آدرس my.shad.ir مراجعه کرده و با انتخاب «پخش اختصاصی انیمیشن»، لوپتو را به صورت آنلاین تماشا و در مسابقات ویژه این فیلم شرکت کنند.

لوپتو انیمیشنی در ژانر کمدی و ماجراجویانه، داستانِ اسباب‌بازی‌هایی است که به دست بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند. این اثر سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان الهام‌بخش مفاهیمی مثل «امیدواری» و «تلاش‌گری» در مواقع سختی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار