امام‌ جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان: 

آموزش و پرورش، دغدغه اصلی مبلغین است

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان را دغدغه اصلی مبلغین عنوان کرد که نقش مهمی نیز در جامعه دارند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، دغدغه اصلی مبلغین است

آیین ابلاغ کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه با حضور مسعود بهرامی مدیر و سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دفتر امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان برگزار شد.

سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان ضمن اشاره به حائز اهمیت بودن آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش و دانش‌آموزان بخش حائز اهمیتی هستند که جزوی از دغدغه‌های مبلغین را شکل می‌دهند؛ با نگاه بر گذشته شاهد اهمیت این موضوع نیز هستیم از این رو حتی اگر گزینه‌ای با عنوان آموزش و پرورش نیز وجود نداشت همچنان خدمت بر دانش‌آموزان بر ما امر شده بود که امری ضروری است.

موسوی همچنین بااشاره به حضور امام جمعه در مدارس اذعان کرد: خروجی چنین جلساتی اگر هدایت حتی یک شخص باشد بر تمام عمر می‌ارزد چه بسا این شخص نوجوان نیز باشد، حضور امام جمعه در مدارس به عنوان یک گفتمان شکل می‌گیرد که دغدغه‌ای برای سایر افراد ایجاد کند بلکه به بحث آموزش آموزش و پرورش و نوجوانان بپردازند.

موسوی همچنین در راستای هماهنگی و آگاهی دفتر امام‌ جمعه از اقدامات آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از اصول پایداری دفتر امام جمعه هماهنگی و آگاهی از اقدامات صورت گرفته در خصوص آموزش و پرورش است که با عنوان دغدغه دانش‌آموزان را گمراه نکنند و در ذهن آنان ابهامی ایجاد نشود که البته این ابهام از نادرست بودن اساس سخن نشأت می‌گیرد، بعضاً اشخاصی با دغدغه اما نادرست بودن مفهوم سخن‌شان شروع به سخنرانی می‌کنند که بعدها باید بخش عمده‌ای از سرمایه و انرژی خود را در راه تصحیح این ابهام قرار دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار