مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه:

هیئات دانش‌آموزی باید در ساوه فعال باشد

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت باید دانش‌آموزان را با مساجد و هیئات آشنا و فعالیت‌های فرهنگی مدارس را در قالب هیئت دانش‌آموزی برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هیئات دانش‌آموزی باید در ساوه فعال باشد

اصغر قراخانلو در جلسه هماهنگی و تبیین ساختار هیئت دانش آموزی اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف و مراسماتی که در سطح شهر برگزار می‌شود اکثراً دانش آموزان یا همکاران فرهنگی حضور دارند ولی به نام ارگان دیگری این فعالیت‌ها انجام می‌شود و ایام الله و مراسمات مختلف مخصوصاً فاطمیه و محرم و همه مراسمات اهل بیت (ع) باید هیئت دانش آموزی فعال داشته باشد و این طوری باشد که وقتی اسم هیئت دانش آموزی می‌آید همه منتظر حجم زیادی از جمعیت باشند.

وی افزود: در مدارس فقط به صورت تئوری کار کردیم و دانش آموزان را با مساجد و هیئات آشنا نکردیم و در مدارس متاسفانه محیطی ایجاد شده که دانش آموزان از داشتن حجاب و انجام شعائر دینی خجالت می‌کشند و در مراسمات دینی و مذهبی شرکت نمی‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه بیان کرد: چه اشکالی دارد ما در مدارس، مراسمات مذهبی را در قالب هیئت انجام دهیم و اگر شروع شود مطمئن باشید خانواده‌ها استقبال می‌کنند.

این جلسه با قرائت آیاتی از قرآن کریم و دعای توسل شروع شد و با توضیحات حمید باباجانی‌ مدیر دارالقرآن مشکات ساوه در خصوص نحوه عملکرد هیئت دانش‌آموزی در مدارس به پایان رسید و عوامل اجرایی هیئت دانش‌آموزی مرکزی نیز مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار