نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی :

آموزش زمینه ساز پیشرفت است

بجنورد(پانا)_ نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی در جلسه اقدام مشترک سازمان دانش آموزی و اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی اظهار داشت : آموزش زمینه ساز پیشرفت است .

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش زمینه ساز پیشرفت است

ابراهیم یاری در جلسه اقدام مشترک سازمان دانش آموزی و اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی ضمن تأکید بر فرهنگ سازی منابع طبیعی، گفت: مسئله آموزش زمینه ساز پیشرفت است و اگر مدیریت آموزش و فرهنگ سازی در کشور نباشد آن کشور به بن بست می رسد، بنابراین یکی از راههایی که کشور می تواند به موفقیت دست یابد این است که به بحث تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی کودکان و دانش آموزان توجه ویژه شود.

وی افزود: برای دانش آموزان باید ارزش ها در کنار اندوخته های محیط زیستی قرار بگیرد تا فرهنگ سازی محیط زیست و منابع طبیعی رخ دهد.
احمد یزدانی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان نیز با اشاره به پویش کاشت یک میلیارد درخت خواستار مشارکت دانش آموزان استان در فعالیت های این اداره شد و بیان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا از ظرفیت سازمان دانش آموزی برای بازتاب فعالیت های اداره منابع طبیعی استفاده شود.
در ادامه، رئیس سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه کار اصلی این سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان و بطور خاص آموزش فرهنگ چگونه زیستن برای آینده است؛ اظهار داشت: آموزش های سازمان دانش آموزی به در تمامی ابعاد برای دانش آموزان صورت می‌گیرد و می تواند محیط زیست و منابع طبیعی را نیز شامل شود.
حسین کنعانی افزود: با توجه به برگزاری دوره های آموزشی حضوری برای مربیان می توان از این ظرفیت برای آموزش و فرهنگ سازی منابع طبیعی بهره گرفت.
وی با بیان اینکه ۹۰ دانش آموز خبرنگار آموزش دیده اند و پوشش اخبار استان را بر عهده دارند، گفت: خبر گزاری پانای استان نیز آماده است تا تمام ظرفیتش رو برای بازتاب فعالیت های اداره منابع طبیعی و فرهنگ سازی محیط زیست و منابع طبیعی پای کار بیاورد .

خبرنگار: ذکیه برهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار