مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

حیات موجودات با وارد کردن آسیب به محیط‌ زیست به خطر می‌افتد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت حیات موجودات با وارد کردن آسیب به محیط‌زیست به خطر می‌افتد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حیات موجودات با وارد کردن آسیب به محیط‌ زیست به خطر می‌افتد

دوره استانی تربیت مدرس حافظان و مروجان منابع طبیعی ویژه مراقبین و رابطین سلامت با محوریت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، طرح همیار طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی با حضور محسن فنودی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی، سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، رضا کشتی دار، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت و حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی از شعارهای اصلی وزیر آموزش و پرورش، انسجام در درون و تعامل در برون است. آموزش و پرورش گستردگی زیادی دارد. ما در بسیاری از زمینه‌ها نیاز مبرم و ضروری برای تعامل در مسائل معنوی با نهادهای گسترده و مهم داریم.

وی بیان کرد: منابع طبیعی و جنگل‌بانی شش‌های تنفس محیط زیست و کره زمین هستند و اگر آسیبی به این‌ها وارد شود، حیات موجودات به خطر می‌افتد. امیدواریم بتوانیم با این همکاری و تداوم و تعمیق آن، آموزه‌هایی در این راستا در اختیار دانش آموزان‌مان قرار دهیم و گامی در جهت حفظ و ارتقا محیط زیست برداریم. ‌‌

شوشتری اظهار کرد: مقدم داشتن منافع ملی بر منافع شخصی، یکی از مهم‌ترین موضوعات تربیتی است، زیرا بیشترین صدمات جامعه به درک نادرست این موضوع مرتبط می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار