کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان خبر داد: 

حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار تحقق یافت 

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان، از تحقق یافتن حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار در جهت تامین اقلام تحصیلی و غذایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار تحقق یافت 

با هدف محرومیت زدایی و تأمین رفاه دانش‌آموزان ابتدایی کم‌برخوردار سطح منطقه کمک‌های نیکوکارانه اعم از اقلام تحصیلی و غذایی در ۲۰ مدرسه بهارستان صورت گرفت.

غلامرضا اصلانی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته اخیر اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، گروهی از خیرین با هدف محرومیت‌زدایی از قشر های مختلف و تأمین رفاه آنان اقدام به اهدای لوازم‌التحریر و اقلام غذایی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، بدسرپرست و بی‌سرپرست مقطع ابتدایی شهرستان بهارستان کردند که در نهایت حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار تحقق یافت.

وی در خصوص روند عمل محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار، بیان کرد: نخستین گام در پی انجام این عمل شناسایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار، بدسرپرست و بی‌سرپرست مقطع ابتدایی شهرستان بهارستان بوده است، بنابراین به منظور محرومیت‌زدایی از این قشر اقلام تحصیلی و غذایی رایگان به ۲۰مدرسه شناسایی شده از منطقه تحویل داده شده است تا این اقلام در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

اصلانی ضمن اشاره به امیدبخش بودن این عمل تشریح کرد: باتوجه به تعداد بالای آمار دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک‌های صورت گرفته نسبتا تعداد کمتری را شامل می‌شوند که اگر با همت خیرین و نیکوکاران این آمار افزایش پیدا کند و دانش‌آموزان کم‌برخوردار بیشتری مورد پوشش و حمایت قرار بگیرند، قطعا در روند تحصیل‌شان تاثیر گذار خواهد بود چرا که این عمل علاوه بر رفع کمبود، امیدبخش نیز است.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار