مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان توانستند قدرت و شور و نشاط انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشند

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تبریک سیزده آبان و عرض خداقوت به همه دانش‌آموزان گفت دانش‌آموزان امروز با بصیرت کافی و شعور سیاسی بالا در راهپیمایی سیزده آبان ماه شرکت کردند و به این ترتیب هم عبادت کردند و هم توانستند قدرت و شور و نشاط انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشند و هم سربازی خود را به مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) اثبات کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان توانستند قدرت و شور و نشاط انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تبریک سیزده آبان و عرض خداقوت به همه دانش آموزان گفت: دانش آموزان امروز با بصیرت کافی و شعور سیاسی بالا در راهپیمایی سیزده آبان شرکت کردند و به این ترتیب هم عبادت کردند و هم توانستند قدرت و شور و نشاط انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشند و هم سربازی خود را به مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) اثبات کنند.

سید امیر شوشتری در ادامه از حضور دانش آموزان در راهپیمایی سیزده آبان قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و بانشاط سیل عظیم دانش آموزان با اعتقاد کامل به حقانیت راه شهدای سیزده آبان امروز باعث افتخار هر ایرانی است.

وی در پایان گفت: پیام من به دانش آموزان این است که شما شایستگی در دست گرفتن مدیریت اخلاقی دنیا را دارید تا انشاالله با مدیریت شما و به دست شما، دنیا از جنگ و ظلم و کشتار رهایی یابد.

دانش آموزان خبرنگار: ریحانه وحدتی، اسما عباس نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار