معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی :

هدف ما در راهپیمایی هرساله سیزده آبان زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموزی است

تبادکان(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت یکی از اهداف ما در راهپیمایی هرساله سیزده آبان، زنده نگه‌داشتن یاد شهدای دانش‌آموز است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما در راهپیمایی هرساله سیزده آبان زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموزی است

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در راهپیمایی عظیم سیزده آبان ماه در گفت و گو با پانا عنوان کرد : «امام خمینی (ره) اهتمام ویژه‌ای نسبت به فلسطین داشتند، چرا که قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان در جهان شناخته می‌شود که متاسفانه در زمان حال، توسط نیروهای صهیونیستی مورد محاصره قرار گرفته است».

رضایی بیان کرد : «مهم‌ترین وظیفهٔ مردم غیور ایران در رابطه با فتنه‌های اخیر، جهاد تبیین است، همان جهادی که به فرموده مقام‌معظم رهبری، اولین مسئله‌ای است که باید مورد توجه دانش‌آموزان، فرهنگیان و نسل آرمانی باشد».

وی در ادامه تصریح کرد : «بصیرت‌، آگاهی،‌ دانش‌افزایی دانش‌آموزان ما و ملت مسلمان ایران اولین هدفی است که ما باید مورد توجه قرار دهیم».

وی در پایان گفت : «این روزها در غزه هم یوم الله است، این روزها ایامی است که خداوند قدرت خویش را به همه نشان می دهد ملتی که هیچ ندارد، در مقابل قدرت های بزرگ پیروز می شود، به امید روزی که غزه آزاد شود و مردم فلسطین بر این رژیم غاصب پیروز شوند».

دانش آموزان خبرنگار : نرجس داعی، غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار