معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی آموزش و پرورش کشور:

آحاد مردم، در مقابل جریان شیطانی اسرائیل ایستاده‌اند

بهارستان یک(پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی آموزش و پرورش کشور در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، آحاد مردم را در مقابل جریان شیطانی اسرائیل دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آحاد مردم، در مقابل جریان شیطانی اسرائیل ایستاده‌اند

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی در راهپیمایی 13 آبان بخش گلستان طی بیاناتی در رابطه با روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: اتفاقات رخ داده و جریانات غزه که بانی آن اسرائیل جنایتکار است، نه تنها عموم مردم ایران بلکه خروش تمامی مردم مسلمان عالم را برانگیخته و دلهایشان را برای حماسه‌آفرینی دیگر آماده کرده‌‌ است.

عبدی اظهار کرد: شواهد، نشان‌دهنده نقشه راه جریانی است که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد؛ این جریانات باعث آزادسازی قدس شریف و ظهور منجی بشریت می‌شود، جریانی که مقدمات استقرار نظام جهانی و حکومت اسلامی در قالب یکپارچه عدل الهی، در زیر پرچم صاحب‌الزمان بنا می‌کند، این جریان مهم از کشور ایران، زادگاه حماسه‌های شکوهمند آغاز خواهد شد.

عبدی عنوان کرد: این وادی حساس و جهانی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت می‌شود؛ ایشان پرچم‌دار این راه مقدس هستند که تمامی سربازان و مدافعان حریم حق و ولایت در کنار ایشان، برای آزادسازی قدس گامی مثبت می‌نهند؛ تمامی وقایعی که قلب مردمان جهان را به درد آورده، همه نشان از اهمیت فوق‌العاده ایران و ایرانی است.

عبدی اذعان کرد: آحاد مردم، در مقابل جریان شیطانی اسرائیل ایستاده‌اند و در این برهه حساس، ایرانیان عزت و شرافت و اقتدار خود را درک می‌کنند و در این عزم‌الامر مهم، مستحضر می‌شوند و نقش خود را به بهترین نحو ایفا می‌کنند؛ چرا که این مسئله، نشان‌دهنده اتحاد طوفانی ایرانیان است.

وی در ادامه افزود: توانمندسازی ایرانیان در حوزه‌های مطالعاتی و تحلیل و تفسیر وقایع تاریخی، در حیث اجرایی این امر عالی واجب‌الاجرا است؛ چرا که باعث تبیین صحیح ماجرا می‌شود؛ ایرانیان گام به گام و لحظه به لحظه در میان میدان نبرد، برای مقابله با این حکومت سلطه‌گر، آماده باش هستند؛ چرا که می‌دانند این راه، راه رسیدن به جریان متعالی الهی است.

عبدی خاطرنشان کرد: راهی که مسلمانان قدم در آن نهادند، خالی از چالش و موانع عبور نیست؛ بنابراین اگر بخواهند در مقابل هر چیزی جز فرمان الهی، تسلیم نباشند و در این صراط مستقیم، شکست نخورند و گمراه نشوند، باید سرقافله این راه مقدس را بشناسند و به تقدس این امر شک نکنند؛ مسلمانان جهان، همگی نقش‌آفرین در عاقبت نیکوی عالم هستند‌.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی، واقعه سیزدهم آبان ماه است که در تاریخ معاصر ایران، نقش بسزایی داشته است؛ در این مسئله، تجلی اراده و ظرفیت‌های مقاومت مقدس در مصاف با استکبار جهانی قابل روئیت بوده است و این یوم مبارک، به دست دانش‌آموزان انقلاب و مسلمانان جهان، ادامه می‌یابد؛ چرا که آنان ادامه‌دهنده خط‌ خون شهدای سیزدهم آبان ماه هستند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان در زیر سایه انقلاب و ضمن قدردانی از حضور مسئولین شهری تشریح کرد: دانش‌آموزان، عزت و ایثار و سربلندی خود را در چهارچوب قوانین اسلامی و حمایت از ولایت، نشان دادند؛ این اقتدار، حاصل مبارزه استکبار و ظلم جهانی است که معادلات تمامی مناطق را تحت تاثیر قرار داده است.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا عبدی‌آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار