معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت نظام استکباری با خوی استعماری خود به مردم مظلوم و بی‌گناه غزه حمله می‌کند اما آگاهی‌بخشی نسل نوجوان ما در فضای تربیتی و فرهنگی، ۱۳ آبان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند

صادق ستاری‌فرد در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: این ایام، ایام خاصی است و ۱۳ آبان امسال، متفاوت از ۱۳ آبان همه سال‌های گذشته است. مظلومیت مردم غزه و کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در مدارس و حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و زنان و کودکان بی‌پناه این ایام را متفاوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی آگاهی‌بخشی نسل نوجوان ما با توجه به اتفاقات خیلی خوبی که در این حوزه انجام شد و فعالیت‌های خوبی که در حوزه آگاهی‌بخشی در فضای فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش و خارج از آموزش و پرورش انجام شد، فضای ۱۳ آبان امسال متفاوت از همه سال‌هاست.

ستاری‌فرد افزود: این شور و شوق با حضور حداکثری دانش‌آموزان نشان می‌دهد که دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی ما همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند و نظام استکباری و استعماری نظام سلطه را به خوبی شناخته‌اند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام سلطه، سلطه‌گری و خوی استعماری خودش را بر اساس شواهد تاریخی که وجود دارد حداقل در ۱۰۰ سال اخیر و به‌ویژه در نیم قرن اخیر شدت داده و از طرفی به انحای مختلف به‌ویژه از حوزه استعمار نوین و استعمار ذهن و فکر دانش‌آموزان کار می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام استعماری با روش‌ها و شیوه‌های جدیدی ورود می‌کند، اظهار کرد: نظام استعماری با این شیوه نسبت به تغییر افکار عمومی و نگاه و جریان فکری دانش‌آموزان کار می‌کند و از طرفی ما هم مکلفیم که کار کنیم و به لطف خدا اتفاقات خوبی هم در این حوزه را می‌دهد.

ستاری‌فرد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روزی فرا برسد که بتوانیم جشن ۱۳ آبان را همراه با جشن آزادی قدس شریف و پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر نظام سلطه و اشغالگران قدس شریف به زودی برگزار کنیم و پرچم نظام و انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی‌عصر(عج) تقدیم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار