مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در همایش معاونین و مربیان پرورشی:

اردو بهترین بستر برای تربیت دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در همایش معاونین و مربیان پرورشی عنوان کرد اردو بهترین بستر برای تربیت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردو بهترین بستر برای تربیت دانش‌آموزان است

همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه ۱۸، با حضور منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه، گنجی رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در محل سالن اجتماعات امام رضا علیه السلام منطقه برگزار شد.

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران در این همایش خاطرنشان کرد: موضوع گفت و گوی بین نسلی از محورهای اصلی فعالیت های معاونین و مربیان پرورشی مدارس است که در آن به موضوع مهارت های ارتباطی و راه های برقراری ارتباط مناسب، مسئولیت پذیری، همفکری و همدلی و شناخت بیشتر و بهتر ایران قوی با قوت و جدیت پرداخته شود.

هدایتی گفت: اردو بهترین بستر برای تربیت دانش آموزان است و ما از اردو به عنوان یک بستر تربیتی استفاده می کنیم و در همین راستا برنامه های متعددی را پیش بینی کرده ایم، به طور مثال در اجرا و برگزاری اردوها مدارس ما می توانند اردوها را به ساده ترین شکل برگزار کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ شهر تهران در راستای چگونگی افزایش اثرگذاری معاونان پرورشی در مدارس گفت: لازم است تا معاونان پرورشی در مدارس فعالیت‌های خود را در جهتی حرکت داده که از جنس تربیت و هدف‌دار باشد تا ابتکار عمل و خلاقیت در بدنه و بخش اصلی که پرورش مناسب تلقی می‌شود به بار نشیند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بافت و ساخت مدرسه در جهت اهداف تربیتی قرار دادن الزام به طراحی فکری کار مذکور و نیز برنامه‌های اجرایی که در این حوزه وجود دارد بسیار نقش‌آفرین بوده و احساس مسئولیت کاملا درست و عاری از بلاتکلیفی را تقویت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار