رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردو ها و فضاهای پرورشی استان سمنان:

اعزام دانش‌آموزان منتخب سمنان به مسابقات فرهنگی و هنری امید فردا

سمنان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان سمنان از اعزام دانش‌آموزان منتخب به چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی هنری امید فردا خبر داد و گفت از گروه دختران،۵نفر اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان منتخب سمنان به مسابقات فرهنگی و هنری امید فردا

مصطفی ثابتی راد صبح امروز با بیان اینکه دانش آموزان در مسابقات استانی خوش درخشیدند، اظهار کرد: مسابقات کشوری در محل اردوگاه شهید باهنر به مدت ۳ روز از ۴ الی ۶ آبان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های گوناگونی برگزار می شود، گفت: دانش آموزان استان سمنان در رشته هایی چون: داستان نویسی، ساخت و تنظیم اپلیکیشن، بازی رایانه ای، رسانه و فضای مجازی شرکت می کنند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان سمنان ضمن اشاره به این مطلب که ۲ هزار نفر در مرحله استانی شرکت کردند و برگزیدگان انتخاب شدند، ادامه داد: ۲۴ نفر از دانش آموزان شهرستان های استان سمنان که شامل ۱۰ دختر و ۱۴ پسر است، به مسابقات کشوری راه یافتند.

ثابتی راد اهداف این مسابقات را جهت مشارکت بیشتر دانش آموزان در برنامه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: مرحله کشوری مسابقات امید فردا در نیمه اول آبان ماه در دو مرحله انجام می شود.

گفتنی است؛ دانش آموزان پسر استان سمنان، دوشنبه هفته آینده به مدت سه روز با همراهی دو مربی اعزام می شوند.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار