مدیر کل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش:

مدیران مدارس شاهد جز نیروی های با همت و کوشا هستند

تبریز( پانا )- مدیر کل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به ضرورت امر آموزشی و تربیتی مدارس شاهد، مدیران این مدارس را جز نیروهای کوشا و با همت معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس شاهد جز نیروی های با همت و کوشا هستند

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران در هر مجموعه برنامه های منسجمی دارند که باید به ما انعکاس داده شود که در این راستا موارد زیرساختی بسیار حائز اهمیت هستند که باید بر طبق آسیب شناسی بازنگری هایی را در خصوص سیاست ها انجام دهیم و نگاه ویژه ای به بحث آموزشی و تربیتی مدارس و جامعه ایثارگران داشته باشیم که با نگاهی به بخش نامه ها که سنوات بسیار طولانی از آنها گذشته می توانیم بروزرسانی های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: قطعا اگر ما بتوانم با هم افزایی و مشارکت نهاد ها پیش برویم بسیاری از مشکلات را می توانیم حل کنیم و چالش ها را از میان برداریم؛ از معضلات حاضر ما اطلاع داریم و انتظاری که از شما داریم این است که در بحث کیفیت آموزشی و پرورشی از مدارس شاهد بیش از پیش تلاش و همت به خرج دهید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدیری که بتواند مسائل تربیتی و آموزشی را بخوبی تشخیص بدهد و در مدرسه حضور مستمر داشته باشد می تواند اتفاقات بسیار بزرگی را رقم بزند.

زهرا پناهی روا گفت: مدیران مدارس شاهد از همکاران بسیار کوشا، توانمند و مدبر هستند که فرماندهی این امر را عهده دار شده اند و نهایتا انسجام و سبک تربیتی که در مدارس شاهد اتفاق خواهد افتاد به همت مدیران خواهد بود که در پی این امر ما نباید تنها به صحبت‌ها اکتفا کنیم بلکه باید بصورت عملیاتی امورات را پیش ببریم.

وی در پایان افزود: بحث الگویی مدارس شاهد را باید در سند تحول بنیادین بیان کنیم، چرا که مدارس شاهد چنین ظرفیتی را دارند یکی از اساسی ترین امر های انجام گرفته بحث توانمندسازی مدارس شاهد است که انتظار می‌رود با همکاری هرچه بیشتر عوامل و همکاران این رویداد بزرگ را رقم بزنیم.

دانش آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار