در سال ۱۴۰۲ حاصل شد؛

قبولی 120 نفر از اعضای کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر در آزمون‌های سراسری

بوشهر (پانا) - 120 نفر از اعضای کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر در آزمون‌های سراسری سال 1402 پذیرفته شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
قبولی 120 نفر از اعضای کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر در آزمون‌های سراسری

120 نفر از اعضای کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر در کنکور سراسری و آزمون وکلای دادگستری سال 1402 پذیرفته شدند.

افسانه دارابی، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس با اعلام این خبر و ضمن تبریک به پذیرفته شدگان، اظهار کرد: این پذیرفته شدگان از اعضای فعال کتابخانه هستند که به صورت مداوم از سالن های مطالعه عمومی و خصوصی این کتابخانه استفاده می کنند.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس با بیان اینکه سالن های مطالعه کتابخانه عمومی خلیج فارس فضاهای بسیار خوبی جهت آماده سازی داوطلبان کنکور است، افزود: کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر شامل دو سالن مطالعه عمومی خواهران و برادران به صورت مجزا است که هر سالن ظرفیت 80 نفر را دارد.

وی با بیان اینکه سالن های این کتابخانه مجهز به 180 کمد جهت جاگذاری وسایل شخصی اعضا به صورت مجزا در دو بخش برادران و خواهران است، ادامه داد: این کتابخانه همچنین دارای سالن های مطالعه خصوصی نیز است که بخش برادران ظرفیت 20 نفر و بخش خواهران ظرفیت 17 نفر به صورت اتاق های دو، سه و چهار نفر را داراست.

دارابی تصریح کرد: این موفقیت ابتدا نتیجه زحمات و تلاش خود این عزیزان و در مرحله بعد حاصل تلاش ها و کوشش های کتابداران، پرسنل کتابخانه عمومی خلیج فارس و مدیریت شهرستان و اداره کل است.

وی افزود: در طول سال تحصیلی گذشته جهت تسهیل در استفاده اعضا از سالن های مطالعه و کتابخانه و با پیگیری مدیرکل استان، در زمانی کوتاه ساعت کاری این کتابخانه به ساعت 23 افزایش پیدا کرد و کتابخانه نیز با بازطراحی انجام شده، در بخش های مختلف از جمله کمد اعضا، میز و صندلی های استاندارد و ... تجهیز شد.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس با اشاره به افزایش چشمگیر اهدا کتاب کمک درسی به این کتابخانه در سال تحصیلی گذشته، خاطرنشان کرد: مردم فرهنگ دوست بوشهر در سال گذشته بیش از دو هزار جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه اهدا کردند.

دارابی افزود: امید داریم در سال جاری با اجرای مرحله دوم باز طراحی کتابخانه عمومی خلیج فارس و افزدون بخش های مختلف و مجهز شدن به امکانات استاندارد، برگزاری کارگاه های مشاوره تحصیلی، برگزاری کلاس های تقویتی و افزایش منابع کمک درسی، شاهد قبولی بیشتر داوطلبان کنکور باشیم.

لازم به ذکر است که کتابخانه عمومی خلیج فارس واقع در خیابان شهدای دواس بوشهر است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 تا 23 و پنج شنبه ها ساعت 7:30 تا 18:30 آماده خدمت رسانی به دانش آموزان، دانشجویان، مردم و علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار