گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جعفرآباد قم

قم (پانا) - مراسم بزرگداشت یاد و خاطره 206 شهید شهرستان جعفرآباد قم در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهر جعفریه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جعفرآباد قم

یادواره بزرگداشت 206 شهید شهرستان جعفرآباد قم با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان دفاع مقدس، همرزمان و خانواده های معظم شهدا در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهر جعفریه برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای شکست ملت ایران، اظهار داشت: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی دلیلی بر استحکام هرچه بیشتر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان راهبرد‌ها و نقشه‌های بسیاری از جمله انزوا برای کشور و ملت ایران در پیش گرفتند تا نظام را به زانو در آورند، اما این انقلاب و ملت هرروز قویتر از گذشته در مقابل آن‌ها ظاهر شده است.

حسن زاده ادامه داد: راهبرد دیگری که دشمنان آن را دنبال کردند «ایران هراسی» بود، ولی به لطف مدیریت هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شد.

اجرای گروه موزیک سپاه قم، اجرای سرود نوجوانان و همخوانی تواشیح و مرثیه سرایی به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) همچنین برپایی غرفه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع هلال احمر، غرفه سواد رسانه، کتاب خوانی و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های یادواره 206 شهید و دو شهید گمنام شهرستان جعفرآباد بود.

در مراسم فوق، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

دانش آموزخبرنگار: علی دهقان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار