معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان شهید فهمیده‌های امروز هستند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را شهید فهمیده‌های امروز توصیف کرد و از آنان خواست تا فهمی که با معرفت الهی نصیب‌شان شده را به دیگران نیز انتقال داده و دوستان خود را به مسیری که در آن قدم گذاشته‌اند، دعوت کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شهید فهمیده‌های امروز هستند

اصغر باقرزاده در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهید‌محمدحسین فهمیده اظهار کرد: نام هر کدام از شهدا برای ما معنا و مفهوم خاصی دارد.

وی خطاب به دانش‌آموزان و با بیان اینکه امروز شما هم فهمیده‌های دوران ما هستید، خاطر نشان کرد: شما می‌توانید این فهمی که با معرفت الهی نصیب‌تان شده را به دیگران نیز انتقال داده و دوستان خود را به مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید، دعوت کنید.

باقرزاده با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: برای بچه‌های فلسطین دعا می‌کنیم اما از آن‌ها هم یاد می‌گیریم که بچه‌های فلسطینی، قرآن می‌خوانند و می‌گویند خدا به ما کمک خواهد کرد و خداوند، نصرت را وعده کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برخی‌ها می‌گویند برنامه‌های پرورشی اجباری است در حالی که برنامه‌های پرورشی از روی اجبار نیست و اختیاری است، گفت: بچه‌ها در فعالیت‌های پرورشی از جمله شرکت در نماز جماعت، اردوها، عضویت در تشکل‌های دانش‌آموزی و مجموعه برنامه فراگیر پرورشی، مختار هستند و به خوبی در همه برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار