معاون وزیر آموزش و پرورش تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام‌

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام‌

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی درباره جزئیات برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام اظهار کرد: تاکنون 7 دوره از این مسابقات برگزار شده است که در هر دوره بین 30 تا 100 کشور از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند.

وی افزود: در 3 دوره اخیر این مسابقات که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و همزمان با مسابقات بین‌المللی بزرگسالان، این مسابقات برگزار شده است.

باقرزاده عنوان کرد: امسال مصمم هستیم که هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام را برگزار کنیم؛ در شصتمین جلسه کمیسیون آموزش قرآن کریم نیز تعدادی از اعضای کمیسیون خواستار برگزاری این مسابقات شدند لذا تصمیم داریم این رویداد جهانی را که این روزها با توجه به شرایط سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و...‌ کشورهای جهان اسلام به‌ویژه جنایت و کودک‌کشی‌های صورت گرفته در فلسطین اشغالی برگزاری آن بیش از گذشته احساس می‌شود، با همکاری کمیسیون بین‌الملل فعالیت‌های قرآنی‌، سازمان ارتباطات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار کنیم.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در پاییز و زمستان امسال در 2 مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد.

خبرنگار: مریم احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار