بازدید سرزده رئیس کل دادگستری کل خراسان شمالی از پاسگاه انتظامی قتلیش

بجنورد (پانا)_ رئیس کل دادگستری استان از پاسگاه انتظامی قتلیش بازدید کرد و بطور میدانی عملکرد این مجموعه را در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری کل خراسان شمالی از پاسگاه انتظامی قتلیش

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان ادر جریان این بازدید از نزدیک ضمن پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مطروحه و بررسی وضعیت عملکردی و مشکلات مبتلابه این مجموعه انتظامی، در راستای تداوم روند پیگیری ها دستورهای مقتضی صادر کرد.
وی هدف از این بازدیدها را تقویت سازوکارهای نظارتی در حوزه عملکرد ضابطین به منظور بهبود شاخص های عملکردی در حوزه های مختلف به ویژه از حیث رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد.
براتی زاده حفظ حقوق شهروندی را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی حسب مورد و بر اساس معیارها، ضوابط و مقررات قانونی،شاخص ها و استانداردهای پیش بینی شده و همچنین به مقتضای شرایط، عملکرد نهادها و سازمان ها و مراجع انتظامی را مورد بررسی قرار می دهد.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: طبق سیاست گذاری ها و برنامه های از پیش تعیین شده بطور مستمر و متناوب از محل فعالیت ضابطین بازدید صورت می پذیرد و بر این اساس عملکردها مورد سنجش قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: با ملاحظه دفاتر و سوابق ثبت اسناد در این پاسگاه انتظامی حسب مورد نکات و بایسته های لازم متذکر و آموزش های لازم نیز ارائه گردید.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار