مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دانش‌آموزان با مجهز شدن به دو سلاح علم و فناوری در پاسداشت خون شهدا تلاش کنند

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجهزشدن دانش‌آموزان مدارس شاهد به دو سلاح علم و فناوری و تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ پاسداشت از خون شهدا را یک ضرورت مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با مجهز شدن به دو سلاح علم و فناوری در  پاسداشت خون شهدا تلاش کنند

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدارس شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف برگزار شد، در سخنانی با اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: رسالت همه ما پاسداشت خون شهیدان و تقدیر از ایثارگرانی است که از دوران شروع جمهوری‌اسلامی تاکنون با اهدای خون پاک در راه حفظ نظام‌اسلامی تلاش کردند و امروز ما آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم.

وی در ادامه افزود: همه ما در آموزش و پرورش تکلیف‌ذاتی تعلیم و تربیت را بر عهده داریم و این دو مقوله به عنوان دو بال آموزش و پرورش هستند و فرزندان ما می‌بایست با مجهز شدن به دو سلاح علم و فناوری در کنار توجه به امر مهم تربیت، در راستای نهادینه کردن فرهنگ پاسداشت از خون شهدا تلاش کنند.

بهرامی تصریح کرد: نکته مهم در مورد دانش‌آموزان مدارس شاهد و ایثارگران این است که در کنار تعلیم و تربیت، عبارت شاهد هم به نوعی زینت‌دهنده مدارس است و در این مدارس می‌بایست جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های خوبی داشته باشید.

وی تأکید کرد: همه ما مسئولان که مشغول انجام وظیفه برای شما فرزندان معزز شاهد و ایثارگر هستیم، سعی داریم بتوانیم فضای بهتر و بهینه را برای شما دانش‌آموزان مهیا کنیم، اما در ادامه کار، شما دانش‌آموزان می‌بایست در آینده مسئولیت کارهای مهمی در جامعه را بر عهده بگیرید و در این راه ثابت قدم باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل تربیتی در قرآن‌کریم و آموزه‌های دینی ائمه معصومین (ع) در کنار توجه خاص به امر تعلیم و تربیت، پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

شایان ذکر است، در این مراسم که امام جمعه، فرماندار اسلامشهر، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، معاونین آموزش متوسطه، ابتدایی و امور شاهد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و اعضاء شورای شهر نیز حضور داشتند، از دانش‌آموزان برترمدارس شاهد و مدیرانی که به در سال تحصیلی جدید به افتخای بازنشسته نائل آمدند،توسط حاضرین تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار