معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه مهم‌ترین پایگاه برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدرسه را مهم‌ترین پایگاه برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دانست و از اجرای طرح دادرس به‌زودی و به‌صورت فراگیر در همه مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مهم‌ترین پایگاه برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ همزمان با آخرین روز از هفته تربیت‌بدنی، آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای هرمزگان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسئولان استانی برگزار شد.

در ادامه صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در آیین اجرای نمادین طرح دادرس در مدرسه متوسطه دخترانه فاطمه‌الزهرا(س) بندرعباس حضور یافت.

ستاری‌فرد در این آیین گفت: اجرای طرح دادرس در مدارس با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان در روزهای سخت است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در مدارس باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار کرد: به زودی طرح دادرس به‌صورت فراگیر در همه مدارس کشور اجرا خواهد شد.

ستاری‌فرد با بیان اینکه مدرسه، مهمترین پایگاه برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: با همکاری جمعیت هلال احمر، طرح دادرس در مدارس به بلوغ خوبی رسیده است.

در این سفر همچنین در آخرین روز از هفته تربیت‌بدنی، اتاق بهداشت و طرح دهان و دندان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسئولان استانی در مدرسه محراب رشیدی بندرعباس افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار