در آزمون استخدامی‌ آموزش و پرورش

۵۰۵ معلم جذب آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی شدند

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از استخدام ۵۰۵ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی در رشته دبیری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۵ معلم جذب آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی شدند

جواد حمیدی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به ساماندهی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: «۵۰۵ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۹ مهرماه سازماندهی و در کسوت معلمی راهی کلاس های درس شدند.»

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان به نحوه سازماندهی معلمان جذب شده اشاره کرد و گفت: «سازماندهی نیروی انسانی بر اساس امتیاز و نیاز مناطق آموزشی شهرستان ارومیه صورت خواهد گرفت.»

حمیدی با اشاره به اهمیت شغل معلمی خطاب به معلمان جدیدالاستخدام بیان کرد: «ارزش اجتماعی حرفه معلمی بسیار بالاست. در واقع معلمی شغل نیست، هنر است و توسعه جامعه در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است.»

وی ادامه داد: «شغل معلمی شغل انبیاست و رسالت خطیر معلمان راهبری و هدایت جوامع بشری است و جایگاه معلم در جامعه اسلامی بسیار بالاست.»

حمیدی افزود: «محصول نظام تعلیم و تربیت باید دربرگیرنده ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد. همچنین انتظار داریم معلمان جوان و پرانرژی با بهره‌گیری از آخرین روش‌های یادگیری و یاددهی، دانش آموزان را راهبری و هدایت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار