دبیر در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی مسابقات جهانی صربستان:

تعیین پاداش 5 میلیاردی برای قهرمانان کشتی المپیک

کشتی بیش از ۳٠٠ مدال جهانی و المپیک برای ورزش کشور به ارمغان آورده است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی گفت این فدراسیون به قهرمان بالای سکوی المپیک پنج میلیارد پاداش پرداخت خواهد کرد که جدای از ‌جوایز کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تعیین پاداش 5 میلیاردی برای قهرمانان کشتی المپیک

‌علیرضا دبیر ‌در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی صربستان‌، اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کنم و امیدواریم در آینده نزدیک مقاومت پاسخ محکمی به این جنایتکاران بدهد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: آقای هاشمی زمان حضور در کمیته ملی المپیک قول بزرگی به ما دادند و گفتند «‌کشتی باید کار را در المپیک در‌بیاورد» و از زمان حضور در وزارت ورزش و جوانان حمایت کردند‌.

دبیر ادامه داد: منصور برزگر گردن ما حق زیادی دارد و مدال المپیک را مدیون زحمات این بزرگان هستیم. ‌از طرفی اگر اکبر فلاح نبود اصلا وارد کشتی نمی‌شدم و با غلام محمدی هم هم‌تیمی بودیم و با علیرضا حیدری و علیرضا رضایی از دوران نوجوانی بزرگ شدیم و رفقای خوب من هستند.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: محسن کاوه جوانی‌اش را برای امثال من در مسیر قهرمانی کشتی هزینه کر‌د.

دبیر‌ بیان کرد: ما امانت‌داران کشتی کشور هستیم و کشتی در مسیر المپیک پاریس نباید ایست داشته باشد. کشتی بیش از ۳٠٠ مدال جهانی و المپیک برای ورزش کشور به ارمغان آورده است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه‌ تا المپیک پاریس حدود هشت‌ماه فرصت داریم‌، تصریح کرد: ولی باید شاهد حمایت ویژه از کشتی کشور باشیم.

المپیک ۲٠۲۸ میدان درخشش و شگفتی‌آفرینی کشتی ایران خواهد بود

دبیر با بیان اینکه المپیک ۲٠۲۸ میدان درخشش و شگفت‌آفرینی کشتی ایران خواهد بود،‌ خاطر‌نشان کرد:‌ حتی آن‌هایی هم که با بنده مشکل دارند وارد میدان شوند و بیایند و از کشتی حمایت کنند تا کشتی رو به عقب حرکت نکند.

دبیر با اشاره به اینکه پاداش میلیاردی برای مدال‌آوران المپیک پاریس در نظر داریم،‌ خاطر‌نشان کرد: ‌کشتی باید درآمدزا باشد‌. ۱٠، ۱۲میلیارد پاداش چیزی نیست که بخواهیم پاداش دهیم و به قهرمان بالای سکوی المپیک پنج میلیارد می‌دهیم و این پاداش جدای جوایز کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار