بیانیه اعضای کانون نوجوانان شهر تهران در محکومیت رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - اعضای کانون نوجوانان شهر تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اعضای کانون نوجوانان شهر تهران در محکومیت رژیم صهیونیستی

این بیانیه به شرح ذیل است؛

هوالبصیر

جهان از آنچه امروز در غزه می گذرد شگفتزده شده است. ما خشمگینیم، ناراحتیم، بغضی در گلو و مشتی گره کرده داریم. اما شگفتزده نیستیم. چون نوادگان «اصحاب سَبْت» را خوب میشناسیم و درک می کنیم که چرا امام موسی صدر آن را شرِّ مطلق نامید. رهبر حکیم ما و پیش از ایشان امام عظیم الشأن، بیش از چهار دهه بر مسئله فلسطین به عنوان اصل ترین مسئله جهان اسلام تأکید فرمودند؛ اما مگر این کلام در گوش نهادهای بی خاصیت و غیرمستقل بین المللی که خود را به خواب زدند، فرو رفت؟

رژیم کودک کُش صهیونیستی امروز با حمایت غربی ها و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا، چکمه های خونین خود را بر روی تمام اصول انسانی و قوانین بین المللی گذاشته و از هیچ جرم و جنایتی علیه بشریت به ویژه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی فروگذار نمی کند.

ما اعضای کانون نوجوانان شهر تهران، به رژیم کودک کُش صهیونیستی هشدار می دهیم بیش از این صبر ملت های آزاده و به ویژه مردم ایران اسلامی را که آوازهی رشادت هایشان از فتح لیدیه و بابل و نبرد پلوپونز در دوران باستان تا جنگ تحمیلی و نبرد با داعش در دوران معاصر زبانزد تاریخ است امتحان نکند. اگر می خواهید نوجوانان ایرانی را بشناسید، بروید زندگی محمد حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها، علی لندی‌ها، سهام خیام ها و سایر شهدای شجاع نوجوان و دانش آموز را مطالعه کنید تا بدانید نوجوان ایرانی کیست و چه کارهایی از دستش برمی آید!

از تهران، پایتخت ایران اسلامی، به روح بلند شهدای مقاومت اسلامی فلسطین به ویژه شهدای کودک و نوجوان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه درود می فرستیم و بی صبرانه منتظر ندای رهبر شجاعمان هستیم تا به تکلیف انسانی و دینی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل کرده و دست در دست نوجوانان فلسطینی، پیروزی مقاومت را در صحن مسجدالاقصی جشن بگیریم؛ رژیم اسرائیل بداند - و می داند - مشابه این جشن را قبلاً در سوم خرداد سال 1361 در مسجد جامع خرمشهر برگزار کرده ایم و راه و روش برگزاری دوباره آن را خوب می دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار