معاون سیاسى و اجتماعى استاندارى آذربایجان‌غربى:

فضاهاى ورزشى مدارس در اختیار ورزش حرفه‌اى دانش‌آموزان قرار گیرد

ارومیه (پانا) - معاون سیاسى و اجتماعى استاندارى آذربایجان‌غربى گفت فضاهاى ورزشى مدارس در ساعات غیرآموزشى در اختیار ورزش حرفه‌اى دانش‌آموزان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فضاهاى ورزشى مدارس در اختیار ورزش حرفه‌اى دانش‌آموزان قرار گیرد

رضا ابراهیمى در جشنواره فرهنگى، ورزشى دانش آموزان با نیازهاى ویژه و آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور و پیشکسوتان ورزشى آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى در خصوص لزوم توجه به ورزش دانش آموزى گفت:فضاهای ورزشی که منحصر به مدارس است را می توان با برنامه ریزی هاى مختلف در ساعات غیردرسى و غیرآموزشى در اختیار دانش آموزان قرار دهیم تا امر ورزش جاری باشد.

وى در این رابطه ادامه داد: این مهم باعث پیگیرى تخصصى و حرفه اى ورزش دانش آموزى در رشته هاى مختلف شده و در کشف استعدادهاى ورزشى نقش مهمى را ایفا مى کند.

ابراهیمى، کم تحرکى را یکى از آفت هاى مهم تغییر سبک زندگى نسل جدید عنوان کرد و گفت: امروز تغییر سبک زندگی باعث شده تا شاهد بى تحرکى آحاد جامعه باشیم، این مهم باعث مواجهه جامعه با یک نسل ناسالم از لحاظ تحرک بدنى خواهد شد.

وى به نقش نظام تعلیم و تربیت در این موضوع اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی‌های خاص می تواند این تحرک را در سطح مدارس محقق کند تا ما شاهد یک جامعه با نشاط و شاداب و پر تحرک باشیم.

معاون سیاسى و اجتماعى استاندارى آذربایجان غربى به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در موضوع ارتقاى شاخص هاى فضاهاى ورزشى گفت: در شورای آموزش و پرورش استان یکی از مواردی که مورد توجه است بحث ارتقا فضاهای آموزشی و ورزشى است، ارتقاى این شاخص ها را در کل استان و رسیدن به سطح قابل قبول با اولویت مناطق محروم در دستور کار دولت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار