همدلی دانش‌آموزان مراغه با کودکان غزه

مراغه (پانا) - همایش «همدلی با کودکان غزه» با حضور ۷۰۰ دانش‌آموز مراغه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
همدلی دانش‌آموزان مراغه با کودکان غزه

آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» امروز شنبه در جمع دانش‌آموزان گفت: ارزش امنیت با دیگر داشته‌ها قابل مقایسه نیست اما هم سن و سالان شما دانش‌آموزان ایرانی در غزه از این نعمت محروم هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ادامه داد: کودکان صغیر فلسطینی نه تنها در روزهای اخیر بلکه در ۷۵ سال گذشته توسط همین رژیم جعلی به خاک و خون کشیده شده‌اند و اکنون در بدترین شرایط به سر می‌برند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رژیم جعلی اسراییل که از رودررویی زمینی با رزمندگان مقاومت واهمه دارد، به کودک‌کشی روی آورده است و کودکان بی‌پناهی ک همه کس و کارشان را از دست داده‌اند، اکنون از ترس آتش و انفجار، جان خودشان را مظلومانه از دست می‌دهند.

امام جمعه مراغه افزود: آمریکا همانطور که امروز به اسراییل اسلحه می‌دهد و در قتل‌عام کودکان غزه با صهیونیست‌ها شریک است، در دوران دفاع مقدس هم از بعثی‌ها حمایت کرد و اگر لازم باشد، برای کشتار کودکان کشورمان هم تسلیحات هدیه می‌دهد.

گفتنی است یکی از دانش‌آموزان دختر حاضر در این آیین با خود یک بطری آب سربسته همراه داشت و جمله‌هایی هم روی آن نوشته بود تا تشنگی کودکان غزه را یادآوری کند.

جمعی از دانش‌آموزان حاضر در این آیین به یاد کودکان مظلوم غزه، ورک‌شاپ نقاشی برگزار کرده و همزمان دسته‌ای دیگر سرود «سلام فرمانده» را جمع‌خوانی کردند.

همایش «همدلی با کودکان غزه» به یاد همان کودکانی برگزار شد که با مظلومیت و آوارگی جان می‌بازند و مدعیان حقوق بشر به سکوت خود در قبال قتل‌عام آنان ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار