ضرورت افزایش حساسیت مدیران نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت مدیران باید با افزایش حساسیت خود نسبت به نارضایتی‌های مردمی، برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام بر ایجاد رضایت، امید و اعتماد در جامعه متمرکز باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت افزایش حساسیت مدیران نسبت به رضایت، امید و اعتماد مردم

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در شورای اداری اردبیل که با حضور مدیران استان و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: سال جاری به لحاظ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: مدیران باید حساسیت خود را نسبت به نارضایتی‌های مردمی افزایش دهند و برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام بر ایجاد رضایت، امید و اعتماد در جامعه متمرکز باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به راهبرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، علاوه بر خدمت‌رسانی قوی و به‌موقع، عملکرد و اقدامات مثبت و امیدبخش را به‌طور مرتب به مردم گزارش دهند.

قاسمیان با هشدار جدی به تمامی مدیران و فرمانداران پیرامون سلامت انتخابات و رقابت عادلانه داوطلبان، تصریح کرد: مسؤولان با پرهیز از جانب‌داری و سوگیری نسبت به هر کدام از داوطلبان، امکانات دولتی و فرصت‌های حوزه مدیریتی خود را مراقبت کنند و در این راستا نظارت دقیق و برخورد جدی نسبت به تخلفات انتخاباتی، در دستور کار حتمی است.

وی بیان کرد: برای عملیاتی شدن اهداف قرارگاه جهاد تبیین در ادارات و جامعه هدف، تمامی مدیران و فرمانداران موظفند با دبیرخانه قرارگاه یعنی سپاه و بسیج، هماهنگی و تعامل داشته باشند و برنامه ۵ ماهه خود را برای بازه زمانی اول آبان تا پایان سال جاری، تدوین و اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار