نمایش «همه بگید سیب» به روی صحنه می‌رود

تهران (پانا) - نمایش «همه بگید سیب» به کارگردانی شراره طیار در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «همه بگید سیب» به روی صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری است و قرار است آبان ماه به روی صحنه برود.

نمایش «همه بگید سیب» یک نمایش عروسکی است و در خلاصه آن آمده است: زرافه کوچولو برای اولین بار به همراه خانواده‌اش به جنگل زیبایی سفر می‌کند. حیوانات جنگل هم که خبر آمدنشان را از موش‌های کور شنیدند، جنگل را تزئین کرده و بی‌صبرانه منتظر آمدنشان هستند. حالا زرافه کوچولو دوستان تازه‌ای پیدا کرده و حاضر است برای خوشحالی‌شان هر کاری انجام بدهد. دوستان تازه‌اش میمون کوچولو، فیل کوچولو و خارپشت کوچولو پیشنهادهای عجییی به او می‌دهند اما زرافه نمی‌تواند به هیچ یک از پیشنهادات نه بگوید و این شروع ماجراست...

شراره طیار نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و سایر عوامل آن عبارتند از: طراح عروسک و صحنه: صبا قدیمی، ترانه سرا و آهنگساز: امیرحسین انصافی، بازی سازان: شراره طیار، امیرحسین انصافی، طراح پوستر، طراح لباس و ساخت عروسک: صبا قدیمی، ساخت دکور: عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور و صبا قدیمی، طراح نور: محمدرضا شاملو، روابط عمومی و تبلیغات: گروه چراغ خواب.

نمایش «همه بگید سیب» آبان و آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ به روی صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله می‌رود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی و تماس رزرو با شماره‌های ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵و۰۹۳۷۲۸۵۸۹۹۸ امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار