کسب ۳ پرچم افتخار توسط دانش‌آموز خبرنگار پانا خراسان شمالی

بام و صفی آباد(پانا) - دانش‌آموز خبرنگاران پانا دختر خراسان شمالی در اردوی ملی آموزشی پانا که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، موفق به دریافت ۳ پرچم افتخار شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۳ پرچم افتخار توسط دانش‌آموز خبرنگار پانا خراسان شمالی

مرضیه سعیدی برجی دبیر خبرگزاری پانا خراسان شمالی گفت: دانش‌آموز خبرنگاران پانا دختر خراسان شمالی پرچم های نظم و حضور، بهداشت و سلامت، و شور و نشاط را در اردوی ملی آموزشی پانا دریافت کردند.

سعیدی برجی در ادامه بیان کرد: در این دوره آموزشی دانش آموزان به همراه مربیان خود در کلاسهای سواد رسانه و عکاسی و تکنیک تولید محتوا با موبایل، مهارت خبر نویسی، کارگاه تفکر انتقادی و بازدید از موزه سینما و کارگاه بینشی شرکت داشتند.

دبیر خبرگزاری پانا خراسان شمالی افزود: رابطین استان ها با حضور دکتر نامدار صداقت روابط عمومی مرکز وزارت آموزش و پرورش به ارتباط روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و خبرگزاری پانا پرداختند و تسهیلگری در فی مابین این دو حوزه در دستور کار قرار گرفت.

مرضیه سعیدی برجی ضمن تشکر از محمد باجلان، رحمت الله رضایی، اعظم پویان، فاطمه بیک پور و عوامل اجرایی گفت: آموزش کارتابل توسط فاطمه بیک پور، دبیر استان ها در رفع اشکال رابطین خبرگزاری استان ها مفید و باعث پیشرفت در ارسال خبر می شود .

وی اظهار کرد: آموزش کارتابل گزارش تصویری توسط حسین پاریاس دبیر عکس از دیگر برنامه های خیلی خوب این اردو بود که ابهامات رابطین خبرگزاری پانا استان ها برطرف شد.

دبیر خبرگزاری پانا خراسان شمالی از حضور سردبیر خبر گزاری دانا در کارگاه آموزشی خبر نویسی تشکر و عنوان کرد: خبرگزاری پانا با همکاری و مشارکت افراد متخصص همچون سید امیر مرتضوی راه های موفقیت خوبی را می تواند طی کند تا در سطح خبرگزاری های جهانی بدرخشد.

لازم‌ به ذکر است این اردو به سرپرستی مسئول خبرگزاری استان مرضیه سعیدی برجی و دو مربی ذکیه برهان و حوری کریمی و نعمت الله نظری و ۹ دانش آموز دختر در اردوگاه شهید باهنر تهران انجام شد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه تاتاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار