مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

ظرفیت‌های دانش‌آموزی ما ظرفیت‌های ارزشمندی است

تبادکان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت ظرفیت‌های دانش‌آموزی کشور، ظرفیت‌های ارزشمندی است و حیف است اگر نتوان از آنان استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های دانش‌آموزی ما ظرفیت‌های ارزشمندی است

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اولین اجلاس مدیران پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان در سال جدید و آیین اختتامیه مرحله استانی چهارمین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌‌سراهای دانش‌آموزی طرح شهید کاظمی آشتیانی گفت: استان خراسان رضوی علاوه بر برخورداری از ظرفیت دانش آموزی توانمند، زیرساخت های خوب و ارزشمندی نیز دارد که در امر آموزش دارای اهمیت بسیار بالایی است.

وی افزود: قسمت عمده و مهمی از زحمات پرورش علمی و پژوهشی دانش آموزان بر دوش مدیران پژوهش‌سراهاست که یکی از ماموریت های مهم آنان آشنا کردن دانش آموزان با پیشرفته ترین نکاتی است که آنها می‌توانند در آن عرصه فکر کنند ایده دهند و به آن عمل کنند.

شوشتری اظهار کرد: کشف شناسایی و استعدادیابی دانش آموزان کاری مهم و ضروری است که مدیران و کادر پژوهش‌سراها عهده دار این مسئولیت شده اند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به پژوهش‌سراها در صدر همه فعالیت های ماست، زیرا پژوهش‌سراها محیطی امن و مطمئن برای دانش آموزان ماست که بتوانند در این مکان به خوبی مسائل مختلف را فرا گرفته و به آن عمل کنند.

شوشتری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران بازنشسته پژوهش‌سراها به صورت نمادین از دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره علمی پژوهشی نیز تقدیر کرد.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار