معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

پژوهشسراها، بازویی توانمند برای رشد علمی و پژوهشی دانش آموزان هستند

اصفهان(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بیست و یکمین جشنواره علوم آزمایشگاهی در چهار رشته: شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی و فیزیک برگزار شد‌ که دانش آموزان از سراسر استان اصفهان در این مسابقه شرکت کردند و پژوهشسراها، بازویی توانمند برای رشد علمی و پژوهشی دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پژوهشسراها، بازویی توانمند برای رشد علمی و پژوهشی دانش آموزان هستند

سید احمدرضا بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان‌ در گفتگو با پانا اظهار کرد: در این مسابقه دانش آموزان مدارس عادی دولتی و مدارس خاص مانند مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد)، نمونه دولتی و دیگر مدرسه‌ها ابتدا در مرحله مدرسه و ناحیه شرکت نموده و پس از قبولی برخی از آنها، به این دوره از مسابقات راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به برگزاری دوره، به نحو جدید ادامه داد: در سوال‌های گذشته برگزاری این دوره از مسابقات به نحوی بود که دانش‌آموزان مدارس خاص با مدارس عادی دولتی رقابت می‌کردند، اما امسال این موضوع لغو شد که باعث پیشرفت دانش آموزان از هر نوع مدرسه‌ای باشد.

در ادامه احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش، توانمند سازی دانش آموزان است که می‌توان با این دوره ها به این اهداف رسید .

او ادامه داد: اگر دانش آموزان در این مسابقات شرکت کنند، می‌تواند انگیزه ای باشد تا مسیر خود را در آینده انتخاب کنند و به جایگاه دلخواه خود برسند.

وی در پایان اظهار داشت: دانش آموزان هرچند در مدرسه حضور دارند ولی در واقع آن ها در محیط جامعه زندگی می کنند و نیاز به مهارتی در این خصوص دارند که دانش آموزان شرکت کننده در این دوره ها این رشته را برگزیدند.

دانش آموز خبرنگار:آیه مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار