دبیر شورای عالی ترافیک استان خراسان‌رضوی:

فوت هزار و 180نفر در سال گذشته بر اثر تصادف در محورهای خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - دبیر شورای عالی ترافیک استان خراسان‌رضوی گفت در سال1401، هزار و 180نفر در محورهای استان خراسان‌رضوی جان خود را براثر تصادف از دست دادند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فوت هزار و 180نفر در سال گذشته بر اثر تصادف در محورهای خراسان‌رضوی

نشست بررسی اجرای طرح ویژه انضباط ترافیکی بلوار وکیل‌آباد با حضور مدیران ارشد دستگاه قضایی، راهور، شهرداری و دیگر مسئولان در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد.

مهدی حسینی، دبیر شورای عالی ترافیک استان خراسان رضوی گفت: سهم فوتی‌ها در معابر درون‌شهری در استان ۳۰ تا ۳۵ درصد است.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضایی برای ورود جدی به این موضوع گفت: خلاقیت و ابتکارات بسیاری از سوی دستگاه قضایی به منظور پیشگیری از تصادفات در سطح استان انجام شده است. در سال1401، هزار و 180نفر در محورهای استان خراسان رضوی جان خود را براثر تصادف از دست داده اند. در بخش تصادفات درون شهری نیز 386نفر در سال گذشته جان خود را از دست داده اند.

حسینی افزود: با توجه به وضعیت فعلی بلوار وکیل آباد، در کنار تجربه قبلی برخورد با حادثه سازان در این مسیر، مقرر شد تا با همکاری همه دستگاه‌های متولی نسبت به ایجاد طرح انضباط بخشی در مسیرهای اصلی شهر به خصوص بلوار وکیل آباد اقداماتی موثر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: باید برای شیوه رانندگی اصلاح رفتار صورت گیرد. ما به دنبال بهبود وضعیت رانندگی و تداوم آن هستیم.

حسینی ادامه داد: مشهد باید به عنوان شهر نمونه باشد که در حال حاضر از مشهد به عنوان شهر تقریبا بی‌انضباط نام برده می‌شود. مقرر شده است بدون هیچ اغماضی با رانندگان پرخطر برخورد شود و با توقیف خودرو و مشکلاتی که در این راستا برای راننده‌ها ایجاد ‌می‌شود، بازدارندگی صورت می‌گیرد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار