مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

اوج اقتدار و نظم جامعه را مرهون نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، اوج اقتدار و نظم جامعه را بعد از دفاع‌مقدس، مرهون نیروهای نظامی و انتظامی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اوج  اقتدار و نظم جامعه را مرهون نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم

همزمان با هفته نیروی انتظامی آیت‌اصلانی مدیر، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی، تعدادی از همکاران اداری ناحیه یک بهارستان و جمعی از دانش‌آموزان آموزشگاه ابتدایی جهاد با نیروی‌انتظامی شهرستان‌بهارستان دیدار کردند.

آیت‌اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک بهارستان ضمن تبریک هفته ناجا به فرماندهی و پرسنل نیروی‌انتظامی خاطرنشان کرد: اوج اقتدار و نظم جامعه را بعد از دفاع‌مقدس مرهون نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم. پلیس در تمامی کشورهای جهان نقش مهمی را در فرایند تامین امنیت و مبارزه با تهدیدهای آن ایفا می کند.

اصلانی ادامه داد: ارتباط نیروی‌انتظامی و آموزش و پرورش در دوران طلایی خود قرار دارد و رویکرد تعاملی ویژه ای جاریست. همکاری در حوزه آموزش مهارت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ترویج فرهنگ ترافیک و نکات ایمنی از جمله محورهای تعاملات ما خواهد بود.

سراج‌الله رضاپور، جانشین فرماندهی نیروی‌انتظامی شهرستان‌بهارستان نیز ضمن قدردانی از حضور دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش گفت: پیرو فرمایش پیامبر‌اکرم(ص) ارزش دو نعمت امنیت و تندرستی از نظر مردم پوشیده است و نیروهای انتظامی همواره حافظ امنیت مردم در جامعه هستند.

سرهنگ رضاپور خاطرنشان کرد: پلیس مظهر و نماد عدالت و مبارزه با ظلم، قانون گریزی و تجاوز به حقوق دیگران است. شعار امسال هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس، نشان از مردمی بودن نیروهای انتظامی و رابطه تنگاتنگ و صمیمی دارد.

شایان ذکر است دانش‌آموزان آموزشگاه جهاد نیز با حضور در این دیدار به اجرای برنامه پرداخته و این هفته را تبریک گفتند، همچنین دانش‌آموزان سایر مدارس نیز طی برنامه‌های جداگانه در مراکز انتظامی و کلانتری‌های شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار