برنامه اجراهای خیابانی درون‌شهری زنجان مشخص شد

زنجان (پانا) - اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه اجراهای خیابانی درون شهری در دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان را مشخص کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه اجراهای خیابانی درون‌شهری زنجان مشخص شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشد اسلامی استان زنجان، پانتومیم، زبان بین المللی تمام هنرهای جهان است که بدون هیچ دیالوگی و تنها با حرکات بدن، هنرمند می تواند پیام، آداب و رسوم و آیین های خود را به جهانیان مخابره کند.

جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان به عنوان تخصصی ترین جشنواره آموزشی در ایران کار خود را آغاز کرده است و در راستای جذب استعدادها و تربیت هنرمندان این عرصه خانه پانتومیم ایران سال گذشته در زنجان تشکیل شد و در حال حاضر زنجان عضو جهانی سازمان پانتومیم است.

برنامه "اجراهای خیابانی" درون شهری در دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان به شرح زیر است:

نمایش خیابانی "مای نیم ایز سرگرمی"به کارگردانی "فرزاد روایی" از تهران 17عصر روز دوشنبه 17مهر 1402 در محل سبزه میدان زنجان اجرا خواهد شد.

سپس در همان روز در ساعت 14و45 دقیقه نمایش خیابانی "امپراتور" به کارگردانی "مرجان خورسند" از تهران در همان محل اجرا خواهد شد.

گفتنی است در روز 18 و 19مهرماه 1402 ساعت 17 عصر در محل سبزه میدان نمایش خیابانی"آخرین لحظه" به کارگردانی "اونور کایا" ازکشور ترکیه در محل سبزه میدان به اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار