بازی‌های آسیایی هانگژو؛

مدال 60 کیلوگرم کشتی فرنگی از دست رفت‌

دلخانی حذف شد

تهران (پانا) - میثم دلخانی فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های آسیایی از دور رقابت‌ها حذف شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدال 60 کیلوگرم کشتی فرنگی از دست رفت‌

رقابت‌های مرحله مقدماتی کشتی فرنگی در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت بر روی ۳ تشک و طبق آخرین قوانین و مقرارت اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد که نماینده اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان با رقبای خود پیکار کردند.

دیدار فینال و رده بندی این اوزان عصر امروز برگزار خواهد شد. قرار است فردا (پنجشنبه) نیز رقابت در اوزان ۹۷ و ۱۳۰کیلوگرم برگزار شود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

امین کاویانی‌نژاد و ناصر علیزاده در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم برای نشان طلا و دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای برنز به روی تشک بروند.

دلخانی در حالی در نیمه‌نهایی شکست خورد که داوران اشتباهات زیادی در جریان مسابقه داشتند و بارها مسابقه را از روند عادی‌اش خارج کردند. در ثانیه‌های پایانی دلخانی موفق به خاک کردن حریفش شد که بعد از توقف طولانی مدت مسابقه در نهایت این امتیاز پس گرفته شد تا دلخانی شانس حضور در نیمه‌نهایی را از دست بدهد.

دلخانی توانسته بود در رقابت‌های جهانی اسلو در وزن ۶۳کیلوگرم به نشان طلا برسد. او با کاهش وزن در رقابت آسیایی در یک وزن پایین‌تر به رقابت پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار